نسخه چاپی

واكنش سیاسی به موافقت با استعفایش

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس پس از پذیرش استعفایش از سوی هیئت مدیره گفت: من از كسی ناراحت نیستم و همه را هم حلال می‌كنم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حمیدرضا سیاسی در مورد قبول استعفایش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جدایی‌ام از باشگاه پرسپولیس قطعی شد و با نظر اکثر اعضای هیئت مدیره باشگاه با استعفایم موافقت شد.

وی در واکنش به صحبت‌های جعفر کاشانی مبنی اینکه سیاسی باید در پرسپولیس حفظ شود، خاطرنشان کرد: آقای کاشانی به من لطف دارد اما باشگاه پرسپولیس مدیرانی دارد که می‌توانند باشگاه را اداره کنند. واقعاً مشکلی در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد که فقط با حضور من حل شود.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس درباه اینکه خیلی‌ها نگران وضعیت مالی این باشگاه هستند، عنوان کرد: پرسپولیس از امروز فقط یک هفته یعنی تا زمان واگذاری مشکل مالی خواهد داشت و هفته آینده با برگزاری مزایده و مشخص شدن اسپانسر و مالک جدید مشکلات مالی حل می‌شود اما اگر روزی مشکل مالی،‌ پرسپولیس را تهدید کند آن‌وقت همه جوره در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم.

سیاسی در پاسخ به این سؤال که اگر زمان به عقب برگردد باز هم به باشگاه پرسپولیس می‌آید، گفت: همه چیز بستگی به شرایط روز دارد و نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر خاصی انجام دهم.

وی در مورد اینکه خیلی از هواداران پرسپولیس گودزری، خادم، سیاسی و هیئت مدیره را مقصر شرایط حال حاضر پرسپولیس می‌دانند اظهار داشت:‌ بالاخره هر کسی نظر خودش را دارد و مشکلی از این بابت وجود ندارد، من هم به خاطر اینکه این احساسات وجود نداشته باشد باشگاه را ترک کردم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا فکر می‌کند روز چهارشنبه آینده این باشگاه بالاخره واگذار شود، عنوان کرد: من از این موضوع خبر ندارم، در چند ماهی که بازداشت بودم نمی‌دانم دقیقاً چه اتفاقی افتاده و فقط می‌دانم باشگاه پرسپولیس در 2 واگذاری قبلی خصوصی نشده است. احتمالاً‌ این بار پرسپولیس واگذار می‌شود.

سیاسی در پاسخ به این سؤال که آیا در مدت حضورش در پرسپولیس از کسی ناراحتی دارد یا خیر، گفت: من از کسی ناراحت نیستم و همه را حلال می‌کنم، اتفاقاً فکر می‌کنم من باعث رنجش بعضی‌ها شدم و کسی هم من را نرنجاند.

۱۳۹۴/۲/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...