نسخه چاپی

مقصودی: «ثریا» تعطیل نمی‌شود

مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» گفت: مشكلاتی برای نحوه ادامه برنامه ثریا وجود دارد كه در حال رفت و آمد و جلسه با مسئولین صداوسیما هستیم كه به الگوی جدیدی برای سری جدید برسیم.

به گزارش نما ، «محسن مقصودی» تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که رسانه‌ها خبرهایی از ابهام در سرنوشت برنامه ثریا و احتمال تعطیلی آن را داده‌اند، آیا این خبر صحت دارد؟ گفت: بعید می‌دانم این‌گونه باشد و مدیران سازمان بدون اطلاع ما چنین تصمیمی گرفته باشند. ان‌شاءالله برنامه «ثریا» مثل قبل از هفته‌های آینده روی آنتن خواهد بود.

وی همچنین درباره اینکه شما چند هفته است برنامه زنده ندارید، این باعث می‌شود خبر تعطیلی برنامه شما قوت بگیرد؛ تصریح کرد: خیر. مشکلاتی برای نحوه ادامه برنامه ثریا وجود دارد که در حال رفت و آمد و جلسه با مسئولین صداوسیما هستیم که به الگوی جدیدی برای سری جدید برسیم.

مقصودی در پاسخ به این پرسش که یعنی قرار داد شما تمام شده و منتظر تمدید برای سری جدید هستید؟،‌ اظهارداشت: خیر. ما از قرارداد قبلی‌مان چند برنامه مانده است که برای آن برنامه‌های باقیمانده و آنچه در آینده باید روی آنتن برود، جلساتی رفته‌ایم و در حال توافقاتی با مسئولین سازمان هستیم که انشاءالله به الگوهای خوبی هم داریم می‌رسیم.

مقصودی در پاسخ به اینکه پس بین برنامه‌های روتین‌تان وقفه رخ داده و چند هفته تعطیل شده‌اید، توضیح داد: خیر. موضوعات مد نظر و نوع پرداختمان به مسائل کشور نیازمند قدری هماهنگی بیشتر بوده است که در دوران مدیریت جدید با سلایق متفاوتی که وجود دارد. ان شاءالله هماهنگی‌های بیشتری صورت می‌پذیرد و به روی آنتن برخواهیم گشت.

وی درباره پخش مستند از هیروشیما تا لوزان و استقبال از این مستند و همچنین واکنش‌های صورت گرفته نیز گفت: واکنش که چرا همیشه هست و طبیعی است. برنامه‌های چالشی همچون ثریا بیشتر مسئولین سازمان را تحت فشار قرار دهد. ما قبل‌تر هم تجربه‌های مشابهی در موضوعات دیگر داشته‌ایم. در مورد مستند هسته‌ای هم الحمدلله استقبال مدیران شبکه هم در جلساتی که داشتیم خوب بود و هم واکنش‌ها و پیامک‌های مردم و تماس‌هایی که با روابط عمومی شبکه گرفته بودند خوب بود. ان شاءالله ثریا با همان روند سابق ادامه خواهد داد و امیداریم مشکلی برای پخش آن وجود نداشته باشد.

۱۳۹۴/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...