نسخه چاپی

شیوه چماق داری آقایان منسوخ شده

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: «شخص امیر قلعه نویی با بنده صحبت و بابت جلسه افشارزاده با پیشكسوتان تشكر كرد.»

به گزارش نما به نقل از روزنامه خبر ورزشی، کاظم اولیایی در دو مقطع مدیرعامل باشگاه استقلال بود. آخرین قهرمانی این تیم در آسیا در زمان مسئولیت اولیایی حاصل شد.

حرف‌های اولیایی را در ادامه بخوانید:

* شما یکی از حاضران در جلسه افشارزاده و حسن روشن بودید. به نظرتان خروجی این نشست مثبت بود؟
- صددرصد مثبت بود. با اقدام پسندیده و مثبت سایت آقای حجازی به مدیریت جناب افشین راد و با حُسن مدیریت آقای افشارزاده قرار شد آقای روشن از بزرگان تاریخ استقلال تعامل بیشتری داشته باشند و برای ۴ هفته باقی‌مانده فضایی مثبت جهت موفقیت استقلال مهیا شود.

* پس چرا تعدادی به ظاهر طرفدار استقلال از این نشست گلایه کرده‌اند؟
- آنهایی که به این‌ها خط داده‌اند، توهم توطئه دارند. فکر می‌کنند این جلسه همانند جلسات خودشان است که در جهت براندازی و توطئه است!

* حدود ۱۸ نفر مقابل باشگاه استقلال تجمع کردند. از این موضوع باخبر هستید؟
- این شیوه چماق‌داری که برخی آقایان به آن اعتقاد دارند، سال‌هاست منسوخ شده و جواب نمی‌دهد و باید دید این آدم‌ها در کجای تاریخ و جامعه متوقف شده‌اند که فکر می‌کنند چماق‌داری جواب می‌دهد. اکنون فضای منطق، استدلال و کارشناسی است نه درست کردن گروه فشار با چند بوقچی و چماق‌دار!

* شاید هم باور ندارند خروجی جلسه افشارزاده و روشن مثبت است.
- این‌ها می‌خواهند اختیارات مدیرعامل را کاهش دهند و محدود کنند به نفرات خاص! این‌ها می‌گویند مدیرعامل حق ندارد بدون اجازه ما آب بخورد. خروجی جلسه فوق واقعاً مثبت بود و شخص امیر قلعه نویی با بنده صحبت و بابت جلسه مذکور تشکر کرد و این نشان می‌دهد مربیان استقلال هم عقیده دارند خروجی کار مثبت است. استقلال در بحث تأمین بودجه و اعتبار پایدار نیازمند تلاش بیشتر است و نباید دغدغه‌های دیگری هم ایجاد شود.

* رئیس هیأت مدیره باشگاه تغییر کرد. این اتفاق می‌تواند به لحاظ مالی و مدیریتی به استقلال کمک کند؟
- خود مجلس تصویب کرده دولت به استقلال و پرسپولیس پول ندهد. در فاصله ۴ هفته به پایان لیگ چه معنایی دارد صاحب‌پناه برود و یک نماینده مجلس رئیس هیأت مدیره شود؟ آیا می‌خواهد از مجلس یا دولت برای استقلال پول بگیرد یا از جیب شخصی‌اش به باشگاه کمک کند. در فاصله ۱۰، ۱۱ ماه مانده به انتخابات مجلس، چرا یک نماینده باید رئیس هیأت مدیره استقلال شود؟ برایم عجیب است. آیا بحث تبلیغاتی دارد؟ اصلاً چه پیامد مثبتی برای استقلال می‌تواند داشته باشد؟

۱۳۹۴/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...