نسخه چاپی

آغاز دوباره پرداخت وام ازدواج جوانان

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: از سران قوا می خواهیم در حوزه جوانان قوی تر وارد شوند.

به گزارش نما به نقل از مهر، معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: از سران قوا می خواهیم در حوزه جوانان قوی تر وارد شوند.

محمود گلزاری شعار امسال در حوزه جوانان را جوان یاوری و جوان باوری اعلام کرد و گفت: دنبال این هستیم که دیگر جوان هراسی و جوان غافلی نداشته باشیم و می خواهیم توجه مردم و مسولان را به جوانان جلب کنیم.

وی افزود: اینکه مرتب از آسیب ها سخن بگوییم مردم دچار تاثر می شوند و می خواهیم از خوبی ها و پاکی ها در این حوزه سخن بگوییم. حالا برای اینکه این شعار عملیاتی شود باید تمام قوا در برنامه های خود جوانان را ببینند. بعنوان مثال دولت و مجلس باید موضوع بودجه در حوزه جوانان را خاص ببینند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش گفت: مجلس گاهی می گوید برای جوانان چه کرده اید؟ در حالی که انتظار داریم فراکسیون جوانان مجلس قوی تر وارد شود.

گلذاری گفت: در موضوع سایت های همسر یابی به ناجا می گفتیم جلوگیری کنید که جواب دادند قانون نداریم. از قوه قضاییه و مجلس می خواهیم در این خصوص دقیق تر و مشخص تر وارد شوند تا چالش های قانونی مرتفع شود.

وی اظهار داشت: می خواهیم خبرنگاران و رسانه ها را بیشتر وارد گود کنیم و حتی هر فصل اردوی تخصصی برای خبرنگاران داشته باشیم تا بیشتر در این حوزه وارد شوند.

گلذاری با بیان اینکه سال گذشته یک بار جلسه شورای عالی جوانان تشکیل شد، گفت: هر استان ماهانه یکبار ستاد استانی جوانان برگزار کرده است که باید از استانداران تشکر کنم.

وی با بیان اینکه ۱۸ دستگاه عضو شورای عالی جوانان هستند، افزود: مقدمات شورای دوم آماده شده و خرداد ماه شورای عالی جوانان تشکیل می شود.

گلذاری گفت: در هفته جوان هم نخستین ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان از ایجاد سامانه اوقات فراقت خبر داد و گفت: سال ۹۳ حدود ۲۰۰ سمن ثبت کرده ایم و آموزش و توانمندسازی این سمن ها را داشته ایم.

وی از ایجاد سمن سرای جوانان در کشور خبر داد و گفت: این مکان ها در اختیار سمن های جوانان قرار می گیرد و بزودی نشریه سمن جوان هم منتشر می شود.

گلذاری گفت: می خواهیم بزودی بر اساس وعده وام ازدواج بانک مرکزی، وام ها را دوباره آغاز کنیم. البته این موضوع بر عهده تصمیم و اجرای بانک مرکزی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان از ایجاد ۳۰ مرکز مشاوره قبل از ازدواج خبر داد و گفت: همایش ملی خیرین ازدواج امسال برگزار می شود.

گلذاری اعلام کرد: با تصمیم وزیر ارشاد تمام جلسات فرهنگ عمومی در موضوع ازدواج مطرح و بررسی می شود.

۱۳۹۴/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...