نسخه چاپی

انقلاب اسلامی امروز در قله اقتدار قرار دارد

عکس خبري -انقلاب اسلامي امروز در قله اقتدار قرار دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاكید كرد كه رویش‌های خالص‌ و ناب‌ طی سال‌های اخیر داشته‌ایم كه این از بركات انقلاب است به نحوی كه این انقلاب به قله‌های اقتدار رسیده است.

سردار محمدرضا نقدی دوشنبه شب در مجمع عالی بسیج سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: از روزی که امام خمینی (ره) پرچم قیام را برافراشت، جمع کثیری به تاسی از وی بپا خواستند که برخی شهید شدند و برخی دیگر نیز جانباز و ایثارگر شدند و برخی نیز از مسیر خارج شدند.



وی ادامه داد: اگر ریزش‌هایی داشته‌ایم، رویش‌های خالص‌تر و ناب‌تر نیز داشته‌ایم که این از برکات انقلاب است به نحوی که این انقلاب به قله‌های اقتدار رسیده است.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چند روز پیش دیدیم که آقایی ذلیل در درگاه ملعون سعودی در کنار دیگر صهیونیست‌ها حاضر شد و در نشستی که بر ضد آرمان‌های نظام بود، شرکت کرد.



نقدی گفت: برخی‌ها نوشتند که وزیر دولت آقای خاتمی به عربستان رفت که باید گفت که فراموش نکنید که خود خاتمی نیز قبل از انتخابات 88 برای کسب تکلیف به دست بوسی شاه سعودی رفت.



وی ادامه داد: همان آقا زمانی که وزیر ارشاد نیز بود شب‌ها با دلار و تراول به خانه‌های کارگردانان می‌رفت و از آنها تشویق به فیلمسازی علیه نظام می‌کرد.



نقدی یادآور شد: این آدمها از همان اول در رکاب شاه سعودی بودند اما با ریاکاری، چهره‌های خود را پنهان کرده بودند.



وی افزود: خاتمی رئیس دفتر خود را در انتخابات اخیر برای گرفتن پول برای تبلیغات به درگاه شاه بحرین فرستاد.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فتنه 88 مکر الهی و حیله خدا برای برای رسواسازی ریاکاران و ریختن زباله‌ها به بیرون برای خالص سازی انقلاب بود، افزود: پس از آن انقلاب شکوفاتر و پویاتر شده به نحوی که دشمنان هر روز احساس خطر بیشتری می‌کنند.



به گفته نقدی در آخرین سند راهبردی منتشر شده توسط‌ آمریکا تصریح شده است که آمریکا دو دشمن دارد یکی چین و دیگری ایران.



وی اضافه کرد: این احساس خطری که آمریکا از ایران دارد نتیجه ایمان و تاکید بر باورها و خط رهبر و شهیدان است.



نقدی افزود: اخیر نیز آمریکا با صهیونیست‌ها همانند لات‌های خیابانی در رسانه‌ها جنگ زرگری راه انداخته‌اند و طی یک بازی مسخره و بچه‌گانه هر روز به اصطلاح خودشان طرح حمله به ایران را رد و یا تایید می‌کنند.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا به هر جا حمله کرده، حاکمان آن کشورها پس از خروج آمریکا از کشورشان طرفدار ایران شده‌اند، گفت: شکست‌های اخیر آمریکا در منطقه این کشور را به کشوری ورشکسته در امور سیاسی نیز تبدیل کرده است.



وی بیان کرد: امروز ملت ایران نه تنها در خاورمیانه بلکه در اروپا و آمریکا نیز الگو شده به نحوی که در آن کشورها ملت‌ها، ملت ایران را به رخ حکومت‌هایشان می‌کشند.



نقدی افزود: نوع انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان مجلس در ایران و اینکه افرادی ناشناخته در مجلس قرار می‌گیرند و یا رئیس جمهور می‌شوند خود نشانه بزرگی از آزادی در ایران است.



وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها جریان‌های قدرت بر خلاف خواسته‌های مردم تصمیم می‌گیرند، افزود: هر چند با اهداف آرمانی فاصله‌هایی داریم اما بنا به فرموده رهبری باید به سمت جامعه اسلامی پس از تحقق انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی و دولت اسلامی پیش برویم.



نقدی بیان کرد: تحقق جامعه اسلامی به معنی این است که در تمام بخش‌های جامعه از جمله بازار، حجاب و عفاف، دانشگاه‌ها، مدارس، خیابان‌ها و سایر بخش‌ها امور و تعالیم اسلامی حاکم باشد.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: یکی از اهداف مهم برگزاری مجامع عالی بسیج در استان‌ها و شهرستان‌ها تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی پیرامون پیاده‌سازی الگوهای اسلامی در جامعه است.



وی با بیان اینکه نظام اسلامی هم از ایمان و تخصص برخوردار است، گفت: ایمان به تنهایی نمی‌تواند ما را به قله‌های مد نظر برساند بلکه باید با انسجام و هماهنگی تمام در کنار ایمان حرکت کرد.



نقدی یادآور شد: برای تحقق جامعه اسلامی و الگوسازی حکومت اسلامی برای جایگزینی حکومت‌های از هم پاشیده شرق و غرب باید حرکت و انسجام لازم را از همین الان آغاز کرد.



وی با بیان اینکه باید به برگزاری مجمع‌های عالی بسیج در استان‌ها توجه ویژه داشت، گفت: مرکز راهکارهایی را که مجمع‌های استانی تجویز می‌کنند مورد حمایت قرار می‌‌دهد.

۱۳۹۰/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...