نسخه چاپی

اعلام موجودیت سه حزب "اصول‌گرای اصلاح‌طلب"

سه حزب اصول‌گرای اصلاح‌طلب با برگزاری یك نشست‌خبری مشترك اعلام موجودیت كردند.

به گزارش نما ، سه حزب اصول‌گرای اصلاح‌طلب در نشست‌خبری مشترکی که عصر امروز در مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار شد، اعلام موجودیت کردند.

این تشکل‌ها شامل جمعیت پویندگان عدالت و سرافرازی، جمعیت حامیان انقلاب اسلامی و جمعیت انسجام اسلامی استان تهران است.

در این نشست رضا الهی دبیرکل جمعیت انسجام اسلامی استان تهران با بیان اینکه بعد از فتنه 88 جرقه تأسیس جمعیت انسجام اسلامی استان تهران در سال 89 زده شد، گفت: در اسفندماه 91 نخستین مجمع عمومی این تشکل در مسجد ارگ برگزار و اعضای شورای مرکزی با رأی حاضران انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در پایان سال گذشته پروانه فعالیت جمعیت انسجام اسلامی استان تهران صادر شد، افزود: شورای مرکزی این جمعیت متشکل از نمایندگان اقشار مردم در حوزه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی است.

دبیرکل جمعیت انسجام اسلامی استان تهران با اشاره به اهداف این جمعیت، گفت: اعتلاء و گسترش دین اسلام، ایجاد وحدت و انسجام در اقشار مردم براساس اصول قانون اساسی، حفظ و حراست از آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب و شهدا، سربلندی میهن در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و علمی تحت زعامت ولایت فقیه، حمایت بی‌چون و چرا از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، احیای امر به معروف و نهی از منکر از اهداف این تشکل محسوب می‌شود.

وی درباره خط مشی حزبش، خاطرنشان کرد: شناسایی و جذب و آموزش نیروهای مستعد، تشکیل کارگروه تخصصی مرتبط با نیازهای جامعه، برگزاری جلسات هم‌اندیشی، نقد و بررسی مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، مطالعه و بررسی عملکرد دستگاه‌های کشور در جهت کاهش ضعف و افزایش نقاط قوت، اعلام مواضع و جهت‌گیری‌های سیاسی و حضور فعال در انتخابات کشور جزو خط مشی جمعیت انسجام اسلامی استان تهران است.

در ادامه علی اشرف رحیمی دبیرکل جمعیت پویندگان عدالت و سرافرازی با اشاره به اعلام موجودیت این حزب، گفت: جمعیت پویندگان عدالت و سرافرازی در 30 شهریور 93 از وزارت کشور مجوز دریافت کرد و شعار جمعیت «از میان مردم، برای مردم، به همراه مردم» است.

وی با بیان اینکه در این جمعیت اقشار و اقوام مختلف از کرد، لر و شمالی و جنوبی حضور دارند، خاطرنشان کرد: هدف این حزب سرافرازی انقلاب اسلامی است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...