نسخه چاپی

طرح سئوال از رئیس جمهور به دلیل امتناع دولت از صدور فكت‌شیت

عضو كمیسیون اصولگرایان مجلس از طرح سئوال از رئیس جمهور از سوی برخی از نمایندگان مجلس به دلیل امتناع دولت از صدور فكت‌شیت خبر داد.

به گزارش نما حسینعلی حاجی دلیگانی امروز پیرامون عهدشکنی آل‌سعود در نقض‌آتش بس و حمله مجدد به یمن، اظهار کرد: عهدشکنی و نقض پیمان و تعهد از ویژگی‌های آل‌سعود است.

وی بیان کرد: ناف حکومت‌های استکباری و ظلم‌مدار همچون عربستان سعودی و وهابی را که به خاطر تأمین منافع رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دست به مسلمان‌کشی می‌زنند، با بدعهدی و نقض پیمان بُریده‌اند.

عضو کمیسیون اصولگرایان مجلس تأکید کرد: قطعاً با ادامه این کشتار، عربستان صلاحیت اداره اماکن متبرکه چون مدینه منوره و مکه مکرمه را نخواهد داشت، کشورهای اسلامی باید به فکر ایجاد یک ساختار جدیدی برای ادامه مدیریت حرمین باشند.

وی در خصوص وظیفه امروز مسلمانان و به ویژه ایرانیان در مواجه با این اتفاقات اخیر، بیان کرد: هوشیاری و توجه به خصلت نقض پیمان حکومت‌های استکبارمحور و استکباردوست بسیاری از مشکلات ما را حل خواهد کرد.

حاجی دلیگانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر حضور رحمانی فضلی در مجلس شورای اسلامی و اتفاقات روی داده، عنوان داشت: مطلبی که در مجلس و در حضور نمایندگان مجلس مطرح شد، بحث پول‌های کثیف و اظهارات نه چندان بر پایه اساس وزیر کشور در روزهای گذشته بود.

وی عنوان کرد: مطالب و اظهارنظرهای شخصی وزیر کشور در جمع نیروهای انتظامی در روزهای گذشته موجب تشویش اذهان عمومی شد که واکنش نمایندگان را در پی داشت.

عضو کمیسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه وزیر کشور با حضور در مجلس به دلیل اینکه هیچ سندی برای سخنان خود نتوانست ارائه کند، مجبور به عذرخواهی شد، توضیح داد: وزیر کشور باید به نحوی تدبیر و مدیریت داشته باشد که دچار این مشکلات و بی‌تدبیری‌ها نشود.

وی در پایان از طرح سئوال از رئیس جمهور از سوی برخی از نمایندگان مجلس به منظور امتناع دولت از صدور فکت‌شیت خبر داد.
منبع: فارس

۱۳۹۴/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...