نسخه چاپی

دومین حمله رژیم صیونیستی به جولان اشغالی

هواپیماهای متحاوز رژیم صهیونیستی از روز گذشته تاكنون دو بار به مناطقی در جولان سوریه حمله كرده اند كه بر اثر آن چند نفر قربانی شده اند.

به گزارش نما مقامامت صهیونیست اعلام کردند که در حمله هوایی روز گذشته این رژیم به بلندی‌های جولان، 4 تن که به ادعای این رژیم قصد کار گذاشتن بمب را داشتند، کشته شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین از حمله هوایی این رژیم به اهداف نظامی در منطقه القلمون سوریه خبر دادند.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یادداشتی در شبکه اجتماعی توییتر از نظامیان صهیونیستی که عملیات حمله به جولان را اجرا کردند، قدردانی کرد.

خبرها حاکی از آن است که ارتش اشغالگر قدس تجهیزات نظامی فراوانی به دو منطقه اشغالی جولان و کشتزارهای شبعا ارسال کرده است.

طی ماه گذشته درگیری های ارتش و نیروهای مردمی سوریه با تروریست ها وارد مرجله جدیدی شده است و در این بین گروهک تروریستی النصره با تجهیز شدن به سلاح های جدید از سوی عربستان، قطر و ترکیه و تزریق 8 هزار نفر نیرو به آن در شمال سوریه فعالیت های خود را گسترش داده است؛ رژیم صهیونیستی نیز در کنار دشمنان مردم سوریه در ماه های اخیر کمک های فراوانی به تروریست های النصره در استان های درعا و قنیطره و همچنین بمباران مواضع و پادگان های ارتش سوریه در چند نقطه این کشور کرده است که همه این اقدامات با آغاز جنگ علیه مردم یمن و کشتار مردم این کشور همراه شده است؛ مسایل اتفاق افتاده در ماه اخیر در یمن و سوریه بخاطر این است که عربستان نمی خواهد در جهان عرب و منطقه به عنوان بازنده شناخته شود؛ از این رو سعودی ها با تمام توان و هماهنگی با ترک ها و صهیونیست ها به دنبال کسب پیروزی در سوریه و سپس در یمن و عراق هستند هرچند طی چند سال گذشته به اهداف ضدانسانی و ضد اسلامی خود در منطقه و رویای رهبری جهان عرب دست نیافته اند.

منبع: العالم

۱۳۹۴/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...