نسخه چاپی

«دارا و سارا»به نمایشگاه كتاب می‌آیند

عکس خبري -«دارا و سارا»به نمايشگاه کتاب مي‌آيند

معاون تولید كانون پرورش فكری اظهار امیدواری كرد، نسل جدید عروسك‌های«دارا و سارا» تا نمایشگاه كتاب تهران به تولید انبوه برسند. به گفته او نسل جدید این عروسك‌ها، دارای حركت مفصلی است.

به گزارش نما، مهدی باقری، معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر از تولید نسل جدید عروسک‌های «دارا و سارا» خبر داد و گفت: نمونه‌های این عروسک‌ها آماده شده و ما همه تلاش خود را می‌کنیم که این عروسک‌ها تا بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران به تولید انبوه برسند.

به گفته او صورت ظاهری و کاراکتر عروسک‌های دارا و سارا تغییر نکرده تنها داری حرکت مفصلی شده‌اند. یعنی بازو، کتف و زانوی آنها حرکت می‌کند.

باقری در پاسخ به این‌که آیا قیمت این عروسک‌ها مشخص شده گفت: تاکنون قیمت‌گذاری صورت نگرفته، اما مشخص است که سعی داریم عروسک‌های «دارا و سارا» را با قیمت مناسب به کودکان و نوجوانان ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه عروسک‌های «دارا و سارا» با طراحی جدید جعبه و لباس به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد، افزود: در این دوره تولیدی بالغ بر ۲۵ هزار عروسک در اندازه ۳۰ سانتی در حدود ۳۰۰ الی ۳۵۰ گرم، داشته‌ایم.

مدیر تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: عروسک‌های «دارا و سارا» با مواد استاندارد و درجه یک و با بالاترین استاندارد تولید و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

۱۳۹۴/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...