نسخه چاپی

مهار آتش‌سوزی در انبارهای بزرگ كالای كهریزك

عکس خبري -مهار آتش‌سوزي در انبارهاي بزرگ كالاي كهريزك

آتش‌سوزی گسترده در انبارهای بزرگ كالا در كهریزك خاموش شد.

به گزارش ایسنا، ایرج سفیری، افسر آماده منطقه پنج آتش‌نشاني تهران، دراين‌باره گفت: ظهر روز جمعه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت خبر آتش‌سوزی گسترده در انبارهای بزرگ كالا در خيابان عبدل‌آباد شورآباد كهریزك، آتش‌نشانان ایستگاه‌های 50، 9، 96، 35 ، 90 را به همراه تانكرهای آب و خاور دستگاه تنفسی در ساعت 13:45 به محل حادثه اعزام کرد.

وي ادامه‌داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل با سه سوله به مساحت 1200 مترمربع كه انبار كالاهای مختلف قابل اشتعال اعم از جامدات، مایعات انفجاری و... را در خود جای داده بود به شدت در حال سوختن بود روبرو شدند.

به گفته سفيري شدت حرارت این آتش‌سوزی به قدری بود كه باعث ریزش سقف‌های فلزی و نیز ریزش دیوارهای جانبی هم شده بود كه آتش‌نشانان با توجه به گستردگی آتش‌سوزی، حرارت بسیار بالا و مایعات قابل انفجار كه در هر لحظه تعدادی از آنها منفجر می‌شد با استفاده از تجهیزات آبرسان و كف‌های خاموش‌كننده به داخل سوله‌ها راه پیدا كنند و این آتش‌سوزی گسترده را در كمترین زمان ممكن مهار و خاموش کنند.

افسر آماده منطقه پنج آتش‌نشاني تهران با بيان اينكه یكی از آتش‌نشانان با وجود بستن دستگاه تنفسی دچار مسمومیت با دود شده بود كه براي مداوا به پزشكان اورژانس تحویل داده شد، گفت: علت حادثه از سوي كارشناسان آتش‌نشانی كهریزك در دست بررسی است.

۱۳۹۱/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...