نسخه چاپی

عذرخواهی محمود عباس از ایران

منابع بلندپایه جنبش فتح گفتند كه رئیس تشكیلات خودگردان فلسطین گفته كه برای جلب مالی كشورهای عربی از حمله عربستان سعودی به یمن حمایت كرده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، منابع بلندپایه جنبش فتح گفتند: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل حمایت از عملیات نظامی عربستان علیه انصارالله یمن از ایران عذرخواهی کرده است.

یک مقام بلندپایه جنبش فتح که نخواست نامش فاش شود به خبرگزاری «قدس پرس» گفت: محمود عباس در خلال نشست با شماری از رهبران جنبش فتح که اخیرا در شهر رام الله برگزار شد، تاکید کرده است که علی‌رغم اینکه حمله به یمن با سیاست‌های تشکیلات خودگردان فلسطین همسو نیست وی مجبور به حمایت از عملیات طوفان قاطعیت علیه یمن شده است.

این منبع به نقل از محمود عباس گفت: من در نشست اخیر سران کشورهای عربی در شرم الشیخ که در پایان ماه مارس گذشته برگزار شد از جنگ عربستان حمایت کردم، اما با اجبار و شرمندگی این کار را انجام دادم.

محمود عباس همچنین افزود: من بعد از آن به ایران نامه نوشتم و به دلیل حمایتم از عملیات طوفان قاطعیت علیه یمن از ایران عذرخواهی کردم و دلایلی که باعث شد من با اجبار این عملیات را تائید کنم برای آنها شرح دادم.

محمود عباس در ادامه گفت: من در این نامه به ایران گفتم که متاسفم از اینکه از عملیات طوفان قاطعیت علیه یمن حمایت کردم، زیرا من برای جلب حمایت‌ کشورهای عربی از تشکیلات خودگردان فلسطین و به دست آوردن پول‌ کشورهای عربی خلیج فارس مجبور به این کار شدم.

۱۳۹۴/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...