نسخه چاپی

نسل چهارم تلفن همراه به قم رسید

شبكه نسل چهار تلفن همراه به طور رسمی توسط ایرانسل در قم راه اندازی شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، شبکه نسل چهارم تلفن همراه ۴G/LTE روز چهارشنبه در مراسمی با حضور مدیران ارشد ایرانسل و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات هتل خورشید قم برای مشترکان این شهر به صورت رسمی راه‌اندازی شد، تا این شهر علاوه بر نسل سوم تلفن همراه، تحت پوشش فناوری LTE نیز قرار بگیرد.

علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل در این مراسم درباره وضعیت خدمات این اپراتور در استان قم گفت: در حال حاضر ۴ شــهر و منطقه در استان تحــت پوشش شبکۀ ۳G ایرانسل قرار دارند و شهر قم و منطقه‌ جمکران به عنوان مرکز استان و زیارتگاه بسیاری از مسلمانان جهان تحت پوشش G ۴ ایرانسل نیز قرار گرفته اند.

دزفولی درباره‌ ضریب شاخص‌های ICT در استان قم گفت: استان قم پنجمین استان ایران از نظر شاخصهای ITU در توسعۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات است و این استان هفتمین استان ایران از نظر ضریب نفوذ کاربر اینترنت است.

به گفته وی استان قم نهمین استان ایران از نظر تعداد کاربر اینترنت همراه است و ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان قم بالاتر از میانگین کشور است.

مدیرعامل ایرانسل درباره عملکرد ایرانسل در استان قم ادامه داد: ایرانسل در این استان ۶ شهر، ۸۰ روستا، ۵۴۸ کیلومتر از جاده‌های فرعی و اصلی را تحت پوشش داشته و بیش از ۴۸۰ هزار مشترک در قم دارد.

دزفولی همچنین گفت: ایرانسل در قم ۱۲۸ بی تی اس دارد که منجر به پوشش ۹۹ درصدی جمعیتی ایرانسل در استان می شود. میزان تخفیف مکالمه در طرح جزیره هوشمند ایرانسل نیز ۹۰ درصد است.

به گفته وی قم بیش از ۲۵۰ هزار کاربر اینترنت پهن باند ثابت (ADSL , WiMAX) و بیش از ۱۵۹ هزار کاربر اینترنت همراه دارد. همچنین بیش از ۳۶ درصد ضریب نفوذ تلفن ثابت و بیش از بیش از ۹۳ درصد ضریب نفوذ تلفن همراه در این استان محاسبه شده است.

ویژگی‌های شبکه نسل چهارم تلفن همراه

با راه‌اندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل، برای اولین بار در ایران، مشترکان تلفن همراه و کاربران خدمات باند پهن همراه کشور می‌توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کرده و با استفاده از سیم‌کارت‌های Usim به عنوان سیم‌کارت‌های نسل جدید ایرانسل، خدمات ۴G را جایگزین سایر روش‌های دسترسی به اینترنت کنند.

نسل چهارم تلفن همراه تمام قابلیت‌های مدرن‌ترین گوشی‌های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت اچ دی بازی به صورت آنلاین و بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق‌العاده فراهم خواهد شد.

قلمبر دزفولی همچنین گفت: ایرانسل ۱۱۴ نمایندۀ فروش در کل استان دارد که از این تعداد ۱۰۸ نماینده فروش در شهر قم، ۲ نماینده فروش در کهک و همین تعداد در شهر قنوات مستقرند و در هر یک از شهرهای دستجرد و سلفچگان نیز ۱ نماینده برای رسیدگی به درخواست‌های مشتریان حاضر است.

۱۳۹۴/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...