نسخه چاپی

درخواست نمایندگان برای تعیین تكلیف طرح افزایش جمعیت

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس از درخواست جمعی از وكلای ملت برای رسیدگی زودتر به طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از كاهش رشد جمعیت و تعیین تكلیف این طرح خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حسینعلی حاجی‌ دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامه 52 نماینده مجلس برای رسیدگی سریعتر به طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت اظهار داشت: پس از بررسی و تصویب طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت در صحن علنی مجلس، این طرح مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شورای نگهبان چند اشکال و ایراد جزیی از طرح مذکور گرفت و این طرح مجددا به مجلس بازگشت و به کمیسیون بهداشت و درمان رفت اما با گذشت چند ماه هنوز در دستور کار کمیسیون قرار نگرفته است.

این نماینده مجلس برهمین اساس تاکید کرد: این طرح در کمیسیون بهداشت راکد مانده و لازم است تا هرچه زودتر ایرادات شورای نگهبان رفع شده و در دستور کار مجلس قرار گیرد.

حاجی با بیان اینکه 52 تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای خواستار رسیدگی به این طرح شدند، گفت: این نامه توسط رئیس مجلس دستور خورد و آقای فرهنگی عضو هیئت رئیسه مسئول پیگیری این مسئله شد تا این طرح هرچه زودتر مورد بررسی قرار گیرد و پس از رفع ایرادات شورای نگهبان، در صحن علنی به نتیجه برسد.

۱۳۹۴/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...