نسخه چاپی

كرباسچی: دولت به جوانان توجه ندارد

دبیركل حزب كارگزاران گفت: دولت تدبیر و امید به جوانان توجه ندارد .

به گزارش نما به نقل از تسنیم، غلامحسین کرباسچی پنج شنبه شب در جمع شماری از اعضای این حزب در ایلام اظهار داشت: مجموعه اصلاح‌طلبان باید به رفتار اخلاقی اصلاح‌طلبانه بهای بیشتری دهیم. امروز فاجعه‌ای به نام شکاف نسلی در حال روی دادن است که می‌توان به تهدید سیاسی و امنیتی تشبیه کرد . امروز جوان‌های ما منطقی پیدا کرده‌اند که نه ما حرف آنان را و نه آنان حرف ما را می‌فهمند.

وی ادامه داد: کسانی که بعد از سال 70 متولد شده‌اند چقدر با آنان ارتباط گرفته‌ایم. اگر وارد هر مزاری در کشور شویم متوجه می‌شویم که بخش عمده‌ای از جوانان ما جنگ را اداره کرده و شهید شدند. بر اساس آمارهای منتشره 80 درصد شهیدان دفاع مقدس زیر 25 سال داشتند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: حماسه عظیم تاریخی دوران دفاع مقدس توسط جوانان به فرجام رسید و این درحالی است که امروز اگر جوانی را برای سمتی پیشنهاد دهیم ایراد می‌گیرند و این ایراد هم به دولت تدبیر و امید به صورت جد گرفته‌ایم. حالا آقایون بهانه می‌آورند که نتوانستیم و مجلس و دیگران مخالفت کردند و اعلام کردند که جوانان تجربه ندارند اما موتور متحرکه جامعه نسل جوانی است که دولت از آن استفاده نمی‌کند.

کرباسچی تصریح کرد: برای نسل جوان فکری نشده است و مسائل فرهنگی و خواسته‌های آنان با دوران ما فرق می‌کند. امروز جوانان ما با فشار دادن یک کلید تمام اطلاعات و صحنه‌ها و فیلم‌ها و ... را در اختیار دارد.

دبیرکل حزب کارگزاران در بخشی دیگری از سخنانش گفت: هیچ سمتی در دولت تدبیر و امید ندارم و تاکنون هم در رده مشاوره به رئیس جمهور افتخاری به بنده داده نشده است البته دوستان دیگری بهتر از من هم مشاور بوده و در کنار ایشان هستند.

۱۳۹۴/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...