نسخه چاپی

بهترین‌های هفته 28 لیگ برتر

28 هفته از لیگ برتر گذشت و كلاف قهرمانی لیگ پیچیده تر شد، در این هفته نفت و سپاهان، فاصله خود از تراكتور را به حداقل رساندند و حالا سرنوشت قهرمانی را از بین خود معین می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، نفت، تراکتور یا سپاهان، قهرمان را از بین خود معین می‌کنند، بهترین‌های این هفته لیگ را با هم مرور می‌کنیم:

بهترین تیم:سپاهان

در اهواز برابر تیمی که برای بقا میجنگد، کسب برد 3-1 نتیجه ای عالی بود. این سومین باخت خانگی امسال خوزستانی ها بود. تراکتورسازی در 4 هفته اخیر برابر تیم های سپاهان ،پرسپولیس ،راه آهن و استقلال خوزستان برنده شده و 12 امتیاز فوق العاده کسب کرده است. عملکرد نفت و استقلال با کسب 2 برد خارج از خانه برابر پدیده و صبا هم خوب بود.

بهترین مربی:حسین فرکی(سپاهان)

تداوم روی مسیر برد، کار ساده ای نیست. حالا حسین فرکی با 4 برد تیمش روی مسیر قهرمانی افتاده است، او پارسال با تیمی دیگر قهرمان لیگ شده بود و حالا با برد در بازی خارج از خانه برابر استقلال خوزستان مدعی کسب دومین قهرمانی در لیگ آن هم با 2 تیم شهرستانی شده است.

بهترین بازیکن هفته:ایمان مبعلی(نفت تهران)

این هفته 5 بازیکن خوب و تاثیر گذار داشتیم که عملکردشان برتری قابل توجهی نسبت به هم نداشت، با این حال از بین مجتبی شیری(راه آهن تهران)، سانتوز( ذوب آهن)، لوسیانو پریرا(سپاهان)، دانیال اسماعیلی فر(ذوب آهن) و ایمان مبعلی(نفت تهران)، مبعلی را به خاطر تداوم در ماندن در اوج بهترین مرد هفته بر می‌گزینیم.

پدیده هفته:محسن کریمی(استقلال)

20 سال و 7 ماه سن دارد و قراردادش با استقلال یک میلیون تومان برای یک سال است. قلعه نویی با میدان دادن به این جوان مهمترین کار امسالش را در لیگ کرد.

۱۳۹۴/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...