نسخه چاپی

صادقیان تا آخر فصل جایی در تیم ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پیام صاقیان تا آخر فصل جایی در این تیم ندارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکویچ درباره پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: من واقعا از این پیروزی راضی هستم، زیرا بازیکنانم با وجود مشکلاتی که داشتند، برای موفقیت تیم تلاش کردند. آنها پاسخ مناسبی به مشکلاتشان داند. پرسپولیس 90 دقیقه مقابل پیکان با برنامه بازی کرد و فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کرد.

وی افزود: از اینکه نتوانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، ناراحتم اما از اینکه در کار دفاعی خوب کار کردیم و حتی یک فرصت هم به حریف ندادیم خوشحالم. بازیکنان پیکان بارها سعی کردند روی دروازه ما خطرآفرین بشوند اما عملکرد خوب بازیکنانمان اجازه نداد آنها به هدف خود برسند. ما به این پیروزی نیاز داشتیم تا از نظر روحی به شرایط بهتری برسیم. خوشحالم با تلاش بازیکنانم به این مهم دست یافتیم. همه می‌دانند پرسپولیس چه مشکلاتی دارد اما بازیکنان من همه این مشکلات را فراموش کردند و برای لوگوی پرسپولیس و شاد کردن دل هواداران تلاش کردند.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل بنیادکار ازبکستان نیز گفت: مطمئناً با اتخاذ یک برنامه درست به مصاف بنیادکار می‌رویم. می‌دانیم مقابل این تیم باید به پیروزی برسیم؛ بنابراین هوشمندانه بازی می‌کنیم. سعی می‌کنیم یک بازی حجومی ارائه کنیم اما می‌دانم کار دشواری خواهیم داشت. فلسفه من این است که همیشه هجومی بازی کنیم. در تلاش هستیم بازی به بازی بهتر شویم و به روند خوبمان ادامه دهیم اما می‌دانم در این راه کار دشواری پیش رو داریم.

وی در ادامه، به حساسیت لیگ بتر فوتبال ایران اشاره کرد و افزود: لیگ ایران واقعاً جالب است. در بالای جدول چند تیم برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند به طوری که تا هفته آخر باید دوش به دوش هم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند و در پایین جدول نیز چند تیم برای فرار از سقوط با هم رقابت می‌کنند. هیچ چیز در فوتبال جالب‌تر از این نیست که تیم‌ها با امید تا لحظه آخر تلاش کنند. این حساسیت‌ها فوتبال را زیبا می‌کند.

ایوا�کوویچ در پایان، درباره آخرین وضعیت پیام صادقیان نیز اظهار کرد: پیام فعلاً و تا آخر فصل جایی در تیم ندارد. او را برای آرامش بیشتر کنار گذاشتم اما برای فصل بعد شاید اتفاق دیگری رخ دهد.

۱۳۹۴/۲/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...