نسخه چاپی

آخرین شایعات نقل و انقالات فوتبال اروپا

به گزارش Sun، منچستر یونایتد در رقابت برای جذب ممفیس دیپای در حال شكست خوردن از لیورپول است.

به گزارش نما به نقل از طرفداری، جدیدترین اخبار و شایعات موجود در رسانه های اروپا به شرح زیر است.

1) به گزارش Independent، اگر رحیم استرلینگ این تابستان قرارداد خود را تمدید نکند و لیورپول اصرار داشته باشد این بازیکن را نگه دارد، این ریسک وجود دارد که سال بعد با قراردادی آزاد به مقصد مورد نظرش بپیوندد.

2) به گزارش The Sun، ممکن است چلسی بخواهد لوئیک رمی به علاوه 15 میلیون پوند به باشگاه لیون پیشنهاد دهد تا الکساندر لاکازته ستاره فرانسوی این باشگاه را به خدمت بگیرد.

3) به گزارش Le Parisien، بارسلونا به دنبال مارکو وراتی است و پیشنهاد 50 میلیون یورویی آن ها توسط باشگاه پاریس سن ژرمن رد شده است.

4) به گزارش Daily Mirror، اینتر میلان خواستار به خدمت گرفتن الکس سانگ هافبک دفاعی بارسلونا است که به صورت قرضی در وستهم بازی می کند.

5) به گزارش Daily Mirror، ناتانیل کلاین قصد دارد برای پیوستن به تیم منچستر یونایتد از تمدید قرارداد خود با باشگاه فعلی اش، ساوتهمپتون خودداری نماید.

6) به گزارش Gazzetta dello sport، فیلیپو اینزاگی قصد دارد سولی مونتاری را به فروش برساند و مقامات باشگاه اورتون نیز با ایجنت این بازیکن تماس گرفته اند.

7) به گزارش Mirror، لیورپول قصد دارد رحیم استرلینگ را به فروش برساند تا هزینه خرید دیپای، بنتکه و جیمز میلنر را تهیه کند. این وینگر جوان قراردادی به ارزش هفته ای 100 هزار پوند قرمزها را به حالت تعلیق درآورده است.

8) به گزارش Tutto sport، اگر تاجر تایلندی مالکیت باشگاه میلان را بر عهده بگیرد، رادامل فالکائو مهاجم ناراضی موناکو که به صورت قرضی در منچستر یونایتد بازی می کند را به خدمت خواهد گرفت.

9) به گزارش Mundo Deportivo، باشگاه بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن کوین دی بروین هافبک شگفت انگیز وولفسبورگ است که موفق شده در این فصل 15 گل به ثمر برساند و 24 گل نیز بسازد. باشگاه های بزرگ شهر منچستر و پاریس سن ژرمن نیز از مشتریان این بازیکن هستند.

10) به گزارش Sport، گفته می شود نماینده پل پوگبا در شهر بارسلونا حضور دارد تا از احتمال انتقال این بازیکن به نیوکمپ با سران بارسلونا صحبت کند. رقم پیشنهادی بارسلونا 70 میلیون پوند تخمین زده شده است.

11) به گزارش Sun، منچستر یونایتد در رقابت برای جذب ممفیس دیپای در حال شکست خوردن از لیورپول است.

12) به گزارش Superdeporte، اتلتیکو مادرید قصد دارد دنی پارخو کاپیتان تیم والنسیا را با مبلغ 25 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

۱۳۹۴/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...