نسخه چاپی

تیموریان با قطری‌ها واقعا «نــجــومــی» بـست!

عکس خبري -تيموريان با قطري‌ها واقعا «نــجــومــي» بـست!

تح‌الله‌زاده بعد از شنیدن رقم قرارداد تیموریان به او گفت: «خوب كاری كردی رفتی!» آندارنیك تیموریان كه برای گذراندن تعطیلات به تركیه رفته، 3 روز دیگر به تهران برمی گردد و هفت روز بعد نیز راهی دوحه خواهد شد. دوران حضور او در فوتبال قطر، از آن روز شروع خواهد شد. آندو قرار است همراه با الخریطیات، تیم جدیدش، راهی نورنبرگ آلمان شود، اما از این انتقال و اتفاقات بعد از آن حرف‌ها و اخباری به جا مانده كه در نوع خود بسیار جالب است.

به گرازش نما فتح الله زاده در گفتگو با خبر آنلاین اظهار داشت: بعد از انتقال آندو به قطر، امیر قلعه نویی از او انتقاد کرد، به این دلیل که استقلال را به خاطر پول رها کرده است. تیموریان که تمایلی نداشت ماجرا کش پیدا کند، پیش از سفر به ترکیه پیش فتح ا... زاده رفت. وقتی او وارد دفتر مدیر عامل شد، پژمان منتظری هم آنجا بود. تیموریان در این دیدار به فتح ا... زاده گفت: «برای تشکر و قدردانی آمده‌ام. یک سال با من خوب رفتار کردید. علیرغم اینکه به من پیشنهاد خوبی داده بودید، نشد بمانم. گفته بودم پیشنهادها را باید بررسی کنم و واقعا گذشتن از پیشنهاد الخریطیات برایم غیرممکن بود.»

تیموریان رکورد نقل و انتقالات ایرانی‌ها در حوزه خلیج فارس را شکست. تا پیش از این علی کریمی به خاطر یک فصل بازی در الاهلی امارات دو میلیارد تومان گرفته بود ولی رقم انتقال آندو چند روز بعد از امضای قرارداد، به 3 میلیارد و 600 ملیون تومان رسید چون دلار از 1800 تومان به دو هزار تومان رسید! قرارداد آندو با قطری ها به ارزش 1/8 میلیون دلار است که اجازه نداد زیاد به استقلال فکر کند.

اما قرار بود آندو در تهران یک قرارداد کهکشانی در لیگ برتر ببندد. فتح ا... زاده در مذاکراتی که با او داشت گفته بود: «سفید امضا کن ولی قرارداد را من نمی‌نویسم. خودت مبلغ را روی قرارداد بنویس و هرچی نوشتی، به آن دست نمی‌زنم و می‌پردازم.» حتی در جلسه‌ای که فتح ا.. زاده با آندو داشت، مدیر عامل استقلال یک بار دیگر این حرف را تکرار کرد تا منتظری هم بشنود! فتح ا.. زاده اما به محض اینکه متوجه شد قرارداد آندو با الخریطیات یکی از قراردادهای نجومی تاریخ فوتبال ایران است، سریعا گفت: « پس خوب کاری کردی. ان‌شاا... که در قطر موفق باشی.» فتح ا... زاده که در این لحظه شوخی اش گرفته بود، با خنده به آندو گفت: «ان‌شاا... سال بعد من رئیس فدراسیون فوتبال می شوم و دوباره بازیکن من می شوی ولی این بار در تیم ملی!» آندو قبل از سفر به ترکیه با امیر قلعه‌نویی هم تماس تلفنی داشت ولی موفق نشد با او حرف بزند. تیموریان قصد دارد در بازگشت به تهران نیز این ارتباط را برقرار کند تا مبادا بین او و قلعه نویی مسئله ای وجود داشته باشد.

قرارداد آندو یکطرف، در طرف دیگر هم آپشن هایی که برای این قرارداد در نظر گرفته اند. او یک خانه سه خوابه در یکی از معروفترین برج های دوحه که به برج زیگزالی معروف است، می گیرد. در کنار خانه، باشگاه موظف شده یک دستگاه بی.ام.و X5 نیز در اختیار بازیکن ایرانی‌اش قرار دهد. شیخ باشگاه که 33 ساله است، به آندو گفته: «ما می خواهیم با تو استارت یک کار بزرگ را بزنیم و رفته رفته تیم خود را قدرتمندتر ببندیم.» قرارداد آندو طوری بسته شده که حتی در صورت آسیب دیدگی و حذف شدن از لیست، تمام و کمال پولش را دریافت خواهد کرد. به تمام مزایای این قرارداد باید بلیت‌های رفت و برگشت برای آندو و خانواده اش را نیز در نظر گرفت. این بلیت ها بیزینس کلاس است.

۱۳۹۱/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...