نسخه چاپی

دزد عابربانك را شناسایی كنید +عكس

عکس خبري -دزد  عابربانک را شناسايي کنيد +عکس

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینكه مجوز انتشار تصویر بدون پوشش سارق از سوی مقام قضایی صادر شده از شهروندان خواست تا پلیس را در شناسایی هویت این فرد یاری كنند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه مجوز انتشار تصویر بدون پوشش سارق از سوی مقام قضایی صادر شده از شهروندان خواست تا پلیس را در شناسایی هویت این فرد یاری کنند.

سرهنگ محمد کمانکش گفت: در پی تشکیل پرونده با موضوع سرقت کارت عابر بانک در شهرستان ورامین، کارشناسان پلیس آگاهی فرماندهی ویژه شرق استان تهران برای به دست آوردن جزییات این سرقت، شاکی پرونده را احضار کرد.

دزد کارت عابربانک را شناسایی کنید +عکس

وی افزود: فرد مالباخته در اظهارات خود عنوان کرد که به دلیل بی سوادی و عدم مهارت در کار با دستگاه عابربانک، از فرد جوانی خواسته تا با استفاده از کارت عابر بانک مبلغ 2 میلیون ریال برداشت کند و برای این کار رمز عابر بانک را در اختیار متهم قرار داده است.

کمانکش اظهارداشت: بنابر اظهارات مالباخته هنگامی که وی بار دیگر به بانک برای برداشت پول مراجعه کرد، متوجه مفقودی بودن کارت و کسر مبلغ زیادی از حساب بانکی اش شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: با بررسی دوربین های عابر بانک، سارق شناسایی شده و به منظور دستگیری متهم و شناسایی سایر مالباختگان مجوز انتشار تصویر بدون پوشش وی از سوی دستگاه قضایی صادر شده است.

وی از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی این سارق، اطلاعات خود را به مرکز آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران واقع در شهرستان ورامین، روبروی کارخانه قند اطلاع دهند.

۱۳۹۴/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...