نسخه چاپی

شاهزاده سعودی به لندن گریخت

یكی از شخصیت های سرشناس عربستان سعودی از انگلیس درخواست پناهندگی كرده است. در روزهای آینده نام وی فاش خواهد شد. پس از آن روزنامه های چاپ انگلیس نیز خبر پناهنده شدن این فرد سعودی را منتشر خواهند كرد.


به گزارش نما به نقل از شیعه آنلاین، صفحه "مجتهد" در سایت اجتماعی تویتر که گرداننده آن یکی از شاهزادگان آل سعود است و طی یک سال اخیر اسرار زیادی از خاندان آل سعود را فاش کرده، در جدیدترین مطلب خود اعلام کرد که یکی از شاهزادگان آل سعود به لندن گریخته است.

وی در این مطلب نوشت: یکی از شخصیت های سرشناس عربستان سعودی از انگلیس درخواست پناهندگی کرده است. در روزهای آینده نام وی فاش خواهد شد. پس از آن روزنامه های چاپ انگلیس نیز خبر پناهنده شدن این فرد سعودی را منتشر خواهند کرد.


00000.jpg

گفتنی است، این فاش گویی در حالی مطرح شده که پس از مرگ شاهزاده «نایف بن عبدالعزیز آل سعود» ولیعهد سابق عربستان سعودی که حدود دو هفته پیش بود، اختلاف و شکاف میان شاهزادگان آل سعود برای دستیابی به قدرت به شدت افزایش یافته و کارشناسان مسائل سیاسی عربستان پیش بینی کرده اند که در آینده ای نزدیک عربستان سعودی شاهد بی ثباتی از نواحی مختلف خواهد بود.

در همین حال روز گذشته نیز سایت های مصری از مرگ «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی خبر داده بودند. این خبر توسط رسانه های سعودی تکذیب نشد اما خبرگزاری رسمی عربستان با هدف تکذیب این خبر، تصاویر منتشر کرده و مدعی شده که وی در جلسه هفتگی هیأت دولت شرکت کرده است.

این خبر در حالی منتشر شده که در خبری دیگر که توسط رسانه های سعودی منتشر شد، آمده که پادشاه سعودی دو روز پیش در مراکش زیر تیغ جراحی رفت و برای سومین بار عمل جراحی بر روی وی انجام شد.

در مجموع اخبار منتشر شده درباره وضعیت پادشاه سعودی، نامشخص بودن سرنوشت وی را نشان می دهد و به نظر می رسد در روزهای آینده واقعیت امر در این کشور مشخص خواهد شد، به ویژه اینکه روز گذشته نیز ارتش سعودی به دستور مقامات ارشد این کشور به حالت آماده باش در آمدند.

۱۳۹۱/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...