نسخه چاپی

دختر بی شرم مصری در آستانه محاكمه/ عكس

عکس خبري -دختر بي شرم مصري در آستانه محاکمه/ عکس

علیا ماجده دختر 20 ساله مصری است كه می گوید عضو جنبش 6 آوریل است. وی سال گذشته با انتشار عكس های كاملا برهنه خود روی وبلاگ و صفحات فیس بوك و توییتر شخصی اش، جنجال به راه انداخت.

ارنمای فارسی شبکه العربیه (Alarabiya) جمعه نهم تیر (June.29) در خبری نوشت: «دادگاه کیفری مصر به عدم صلاحیت خود در رسیدگی به پرونده اتهامی "علیا ماجده" و دوستش "کریم عامر" حکم داد.»

این پرونده در پی انتشار جنجال برانگیز عکس های برهنه علیا و نقاشی های پورنو از سوى او و دوستش تشکیل شده است. آن ها اقدام ناپسند خود را "جنبش آزادیخواهی آنلاین" نامیده بودند!

به نوشته این وب سایت، علیا ماجده دختر 20 ساله مصری است که می گوید عضو جنبش 6 آوریل است. وی سال گذشته با انتشار عکس های کاملا برهنه خود روی وبلاگ و صفحات فیس بوک و توییتر شخصی اش، جنجال به راه انداخت.

اکنون دادگاه جنایی، پرونده دو متهم را به دایره دیگری احاله داده است. بنابراین اولین جلسه محاکمه آن ها روز 4 ژوئیه آینده برگزار خواهد شد.

العربیه خاطرنشان کرد: «سه خبرنگار علیه علیا ماجده و کریم عامر به اتهام "توهین به ادیان" و "اشاعه فحشا" شکایت کرده بودند. آن ها همجنین علیا را به اعمال مخالف عفت عمومی و مخل آداب از راه انتشار عکس های برهنه متهم کرده بودند. اتهام انتسابی به کریم عامر هم عبارت است از "نشر اندیشه های تندروانه علیه دین بر روی اینترنت" و "توهین به روحانیت".»


گفتنی است پیش تر منابع نزدیک به گروه های سیاسی اسلام ستیز و سکولار، ضمن حمایت شدید از اقدام خلاف اخلاق این دو، با انتشار تصاویری ساختگی مدعی شده بودند که اسلامگرایان افراطی مصر علیا ماجده را به قتل رسانده اند!

۱۳۹۱/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...