نسخه چاپی

دلیل جدایی برخی‌افراد از دولت احمدی‌نژاد


به گزارش نما ، برخی از سیاسیون و مردم کشورمان معتقدند که احمدی نژاد سال 91 همان احمدی نژاد سال 84 که به وی رای دادند نیست و وی دچار تغییرات کلی شده است در همین زمینه شفاف به گفت و گو با مصطفی رضا حسینی قطب آبادی نماینده اصولگرای دور هشتم مجلس شورای اسلامی پرداخت که بخشی از آن را ملاحظه می کنید.

* اینکه افراد در گذر زمان تفاوت‌هایی در رفتار و کردارشان بوجود بیاید یک امر بدیهی است. طبیعی است که آقای احمدی نژاد نیز مانند دیگران دستخوش تغییراتی بوده اند.

* احمدی نژاد سال 84 با احمدی نژاد سال 91 در یکسری از زمینه‌ها تغییر کرده و در برخی موارد نیز ثابت مانده، مانند اینکه همچون روزهای اول دیگران را به کم کاری و خلاف کردن متهم می‌کند.

* اینکه ایشان به همان افکار و ایده‌های سال 84 برگردد بعید است و هرچه جلوتر برویم -تا پایان دولت دهم-مسایل اقتصادی و مشکلات حادی که در کشور وجود دارد ادامه خواهد داشت.

* کنار رفتن برخی افراد از بدنه دولت را یک سیاست کاری می‌دانم و جدا شدن برخی افراد برای حضور در انتخابات مجلس بود .

* برخی افراد دیگر که جدا شدند به این دلیل بود که با سیاست‌های دولت همخوانی نداشتند. قانون‌گریزی‌های دولت برای آنها قابل تحمل نبود و بحث‌هایی که ایشان در خصوص بحث علما و موضع‌گیری‌هایی که ایشان در مقابل مقام معظم رهبری داشتند و نافرمانی‌ها و کارشناسی‌هایی که انجام دادند برای آنها قابل تحمل نبود و یا خودشان بیرون آمدند یا آنجا اظهار نظر کردند و اظهار نظر منفی در قبال آقای احمدی نژاد هم منجر به اخراج خواهد بود.

۱۳۹۱/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...