نسخه چاپی

نصرالله: نظام اسد هرگز سقوط نمی كند

سید حسن نصرالله در دیدار اخیر خود با رئیس فراكسیون تغییر و اصلاح لبنان تاكید كرد: نظام اسد هرگز سكوت نخواهد كرد چرا كه سقوط نظام سوریه به معنای سقوط خود حز‌ب‌الله است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سید حسن نصرالله در دیدار اخیر خود با رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان تاکید کرد: نظام اسد هرگز سکوت نخواهد کرد چرا که سقوط نظام سوریه به معنای سقوط خود حز‌ب‌الله است.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پنجشنبه گذشته با میشل اون، رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح یک دیدار چهار ساعت و نیمه داشت که در این دیدار تاکید کرد: حزب‌الله کاملا درخصوص خطراتی که با آن مواجه است آگاه و هشیارانه عمل می‌کنند با تمام توان خود با این خطرات مقابله می‌کند.

وی تصریح کرد: نظام بشار اسد، هرگز سقوط نخواهد کرد چرا که سقوط اسد به معنای سقوط خود حزب‌الله و سقوط محور مقاومت است.

حسن نصرالله افزود: اقدامات نظامی اخیر در سوریه میان نظام و مخالفان بیشتر به عقربه‌های ساعت شبیه است که دائم در حال چرخیدن است یک بار به سمت پیروزی و یک بار به سمت شکست پیش می‌رود اما با این حال اسد هرگز سقوط نخواهد کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در این دیدار اعلام کرده که فکر کردن به ایجاد اقلیم‌ها در سوریه مثل عراق مساله‌ خطرناکی است و حزب‌الله هیچ گزینه‌ای درخصوص جنگ در سوریه ندارد و از آن نیز نمی‌تواند عقب نشینی کند. جنگ با سوریه طولانی بوده و به زودی پایان نخواهد رسید و حزب‌الله اراده برای جنگیدن دارد.

نصرالله و عون درخصوص پرونده‌های داخلی لبنان نیز در این دیدار گفت‌وگو و تاکید کردند که ائتلاف و همبستگی میان دو طرف موجب ایجاد تنش و مناقشه نمی‌شود و حزب‌الله در کنار میشل عون در خصوص تلاش برای پر کردن خلأ در ادارات نظامی و امنیتی می‌ماند.

همچنین نصرالله اعلام کرد که میشل اون همچنان نامزد این حزب برای تصدی پست ریاست جمهوری لبنان است و حزب‌الله همواره در کنارش می‌ماند.

۱۳۹۴/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...