نسخه چاپی

حضور كالدرون در پرسپولیس 100% نیست

عکس خبري -حضور کالدرون در پرسپوليس 100% نيست

عضو كمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: كالدرون قطعا سرمربی نشده و باشگاه در این باره تصمیم‌گیری می‌كند

حميد درخشان در گفت و گو با فارس درباره جلسه روز گذشته کميته فني باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: تصميمات خوبي گرفته شد و امروز تا قبل از ساعت اداري از طريق علي پروين اعلام مي شود. در جلسه روز گذشته روي کالدرون و مانوئل خوزه بحث شد. هنوز معلوم نيست کالدرون سرمربي شود و اينکه گفته مي شود او شانس بيشتري دارد در حد يک گفته است و امروز باشگاه تصميم گيري مي کند.

وي در پاسخ به اين سؤال که بيشتر روي مربي خارجي اجماع نظر بود يا مربي داخلي عنوان کرد: بحث اول روي مربي ايراني بود اما با بررسي شرايط تصميم گرفته شد از مربي خارجي استفاده شود. به دليل عملکرد ضعيف برخي دوستان در پرسپوليس هواداران ذهنيت منفي نسبت به مربي داخلي دارند و در اين برهه تصميم گرفته شد مربي خارجي بيايد اما در بعضي مواقع هم بوده که مربي خارجي جواب نداده است. مربياني که روز گذشته در موردشان بحث شد سوابق خيلي خوبي دارند.

درخشان در ارتباط با اينکه فکر نمي کند روند انتخاب سرمربي در پرسپوليس خيلي طول کشيده، گفت: من هم موافق اين مسئله هستم اما بازيکنان کار خود را شروع کرده اند و عقب نيستند، با اين حال بهتر است هر چه زودتر سرمربي بالاي سر تيم قرار گيرد.

وي در خصوص اينکه نقش کميته فني در آينده چه مي شود گفت: سعي مي کنيم عملکرد تيم را مورد ارزيابي قرار دهيم و اگر اشکالي در تيم بوجود آمد به سرمربي منتقل کنيم.

۱۳۹۱/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...