نسخه چاپی

جراح لوله را در مثانه‌ بیمار جا گذاشت

این جانباز ادامه می دهد: حالا پزشك جدیدم قرار است فردا در یكی از بیمارستانهای خصوصی تهران مرا عمل كند و لوله را خارج كند تا درد و ناراحتی من تمام شود.

به گزار نما به نقل از فارس، یک جانباز درد کشیده می‌گوید: ناراحتی مثانه داشتم، ۲ سال پیش نزد یکی از ارولوژیستهای معروف تهران عمل شدم اما از آن زمان مرتب درد و عفونت داشتم تا اینکه هفته گذشته پزشک دیگری با انجام سونوگرافی متوجه شد، جراح قبلی لوله‌ای را در مثانه‌ام جا گذاشته است.

این جانباز 50 ساله داستان دو سال درد و رنج خود را این طور تشریح می‌کند: بنده جانباز دفاع مقدس هستم و سالها ناراحتی اداری مانند سوزش، بی اختیاری ادرار و درد داشتم. خیلی اذیب می‌شدم و کنترلی نداشتم.

وی ادامه می دهد: سالها تحت نظر پزشکان مختلف بودم اما درمان نمی‌شدم و درد و ناراحتی من ادامه داشت، 4 بار پزشکم را عوض کردم اما آنها فقط آنتی بیوتیک می‌نوشتند و درمان خاصی انجام نشد.

این جانباز 50 ساله اضافه می‌کند: این مشکلات ادامه داشت تا اینکه دو سال پیش در یکی از بیمارستانهای معروف و بزرگ تهران تحت نظر یکی از ارولوژیستهای معروف عمل شدم اما بعد از عمل، درد من به هیچ وجه کم نشد.

وی می گوید: بعد از انجام عمل مثانه از 2 سال پیش تاکنون پزشکم فقط برایم آنتی بیوتیک تجویز می‌کند، آنتی بیوتیک‌های خیلی قوی و گاهی تزریقی، گاهی حتی آنتی بیوتیک های گران خارجی برایم تجویز می‌کرد اما درد من کم نشد.

این بیمار دردمند اضافه می‌کند: تمام این ناراحتی‌ها ادامه داشت و پزشکان متخصص اورولوژی نمی‌توانستند مشکل من را تشخیص و درمان کنند، تا اینکه مدتی پیش نزد یک متخصص اورولوژی دیگر رفتم که برایم سونوگرافی نوشت و به من گفت که در عمل قبلی تو یک لوله در مثانه‌ات جا مانده و علت درد و عفونت هم همین است و به من گفت که چطور از دو سال پیش پزشکم متوجه این مسئله نشده و چطور توانسته‌ام درد آن را تحمل کنم.

این جانباز ادامه می دهد: حالا پزشک جدیدم قرار است فردا در یکی از بیمارستانهای خصوصی تهران مرا عمل کند و لوله را خارج کند تا درد و ناراحتی من تمام شود.

۱۳۹۴/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...