نسخه چاپی

پنج استقلالی در خطر از دست دادن دربی

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و نهم برابر تراكتورسازی قرار می گیرد كه ۵ بازیكن این تیم در یك قدمی محرومیت قرار دارند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال در حالی باید در دو هفته پایانی لیگ برتر برابر تراکتورسازی و پرسپولیس قرار بگیرد که شاگردان امیر قلعه نویی کار بسیار سختی برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارند.

آبی پوشان پایتخت که برای زنده ماندن امیدهایشان برای کسب سهمیه باید ۶ امتیاز این دو مسابقه را کسب کنند، روز یکشنبه آینده میزبان تیم صدرنشین تراکتورسازی هستند و جمعه ۲۵ اردیبهشت نیز در دربی پایتخت به مصاف پرسپولیس می روند.

بازیکنان استقلال در بازی با تراکتورسازی هم باید برای کسب پیروزی تلاش کنند، هم باید مراقب باشند که از دربی محروم نشوند. ۵ بازیکن این تیم به نام های کرار جاسم، خسرو حیدری، رضا عنایتی، امیرحسین صادقی و هاشم بیک زاده در صورتی که مقابل تراکتورسازی کارت زرد بگیرند، شهرآورد را از دست خواهند داد.

این ۵ بازیکن جزء نفرات فیکس استقلال هستند و غیبتشان در دربی به ضرر این تیم خواهد بود.

نکته جالب توجه اینکه کرار در دور رفت نیز در شرایط مشابهی قرار گرفته بود. او با کارت زردی که مقابل تراکتورسازی در تبریز گرفت، دربی رفت را از دست داد.

۱۳۹۴/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...