نسخه چاپی

یجان كرمانیها : امروز مجیدی ، فردا جباری!

با حضور مجیدی ترافیك خط حمله مس بیش از پیش خواهد شد و تعداد مهاجمان این تیم به هفت افزایش می یابد

در حالي که اردوي تدارکاتي تيم فوتبال مس در ترکيه جريان دارد هواداران اين تيم منتظر هستند که روز يکشنبه تکليف نهايي فرهاد مجيدي براي انتقال به تيم آن ها روشن شود.
هرچند مقامات مس پيش از اين وعده داده بودند که چهارشنبه هفته گذشته مجيدي را قطعا به مس خواهند آورد اما به هر شکل اين اتفاق تا امروز رخ نداد و قرار است مذاکره نهايي اين بازيکن با مقامات باشگاه مس پس از ورود مجيدي به ايران انجام شود. پيش از اين گفته مي شد که مدير برنامه هاي مجيدي در ايران تمامي توافقات لازم با باشگاه را انجام خواهد تا مجيدي از امارات راهي اردوي تيم در ترکيه شود که البته اين اتفاق رخ نداد.
با اين حال با قطعيتي که مقامات مس در جذب فرهاد مجيدي سخن گفته اند خيلي بعيد است که اين بازيکن در ايران سر از تيم ديگري در بياورد و همه در کرمان منتظر هستند يکي از بازيکنان پر سروصداي نقل و انتقالات سرانجام راهي کرمان شود. هرچند با حضور مجيدي ترافيک خط حمله مس بيش از پيش خواهد شد و تعداد مهاجمان اين تيم به هفت افزايش مي يابد اما با اين حال حضور مجيدي در کرمان از نظر رواني تاثير مثبتي روي شرايط تيمي مس خواهد گذاشت.
اين در حالي است که حرف و حديث در رابطه با قيمت مجيدي همچنان نقل محافل ورزشي و غير ورزشي کرمان و ايران است و در حالي که پيش از اين برخي منابع از مبلغ دو ميلياردي اين بازيکن خبر مي دادند برخي روزنامه هاي ورزشي مبلغ قرارداد مجيدي و مس را دو ميليارد هفتصد ميليون تومان عنوان مي کنند. ظاهرا پس از عدم توفيق باشگاه مس در جذب رحمتي آن ها متوجه شدند که در کرمان با شرايط نامساعدي از سوي هواداران اين تيم روبرو مي شوند براي همين بود که جهت از دست ندادن مجيدي و جبران آن شکست، براي اين انتقال دست به هرکاري زده اند تا جايي که برخي شرايط غير منطقي اين بازيکن همانند عدم انجام بازي برابر استقلال را هم قبول کرده اند.
گفته مي شود برخي شرايط ديگر هم در اين مذاکرات وجود داشته است که دست مجيدي را براي رسيدگي بيشتر به خانواده اش در حين انجام تمرينات مس در کرمان باز گذاشته است. با اين حال در کرمان همه اميدوارند شرايط قرارداد باشگاه مس با مجيدي به گونه اي نبوده باشد که يک ترکمنچاي امضا شده باشد.


بايد منتظر ماند و ديد امروزهواداران حضور مجيدي در مس مي توانند سرانجام حضور مهاجم فصل قبل استقلال را به طور قطعي در مس بشنوند يا همچنان وضعيت به گونه اي ديگر خواهد بود.
همچنين شنيده مي شود پس از اتمام پروژه مجيدي چه با موفقيت انجام شود و يا خير به احتمال زياد نام بعدي که براي مس توجهات را به خود جلب خواهد کرد مجتبي جباري خواهد بود. ظاهرا او با مقامات باشگاه مس روز پنجشنبه مذاکرات چهار ساعته اي را هم در تهران برگزار کرده است.
در صورت جذب جباري مي توان گفت بهترين اتفاق ممکن براي تيم مس رخ داده است چراکه اين تيم به شدت به يک هافبک بازيساز نياز دارد و در ليست فعلي اين تيم هافبک طراح در ميانه زمين اصلا ديده نمي شود و همين سبب مي شود که بيش از هر بازيکني تيم مس به حضور جباري يا بازيکني شبيه او نياز دارد.
با توجه به مصاحبه هاي چند روز اخير فتح الله زاده عليه جباري احتمال جدايي اين بازيکن از استقلال بيشتر شده است هرچند که قلعه نويي برخلاف مجيدي براي ماندن جباري در استقلال کاملا علاقه مند است.
بايد ديد مسئولان باشگاه مس هنرمندي خود را در جذب اين بازيکن نشان مي دهند؟!

۱۳۹۱/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...