نسخه چاپی

زمان افتتاح ایستگاه‌ متروی میدان فاطمی

معاون حمل و نقل منطقه 6 از افتتاح ایستگاه جدید مترو در میدان فاطمی خبر داد و گفت: با افتتاح این ایستگاه ظرفیت حمل و نقل منطقه 6 افزایش می یابد.

به گزارش نما،محمدباقر اسدی، معاون حمل و نقل منطقه 6 با بیان این که ایستگاه مترو میدان فاطمی به زودی به بهره برداری می رسد، گفت: تمام تجهیزات این ایستگاه مانند پله های برقی و تاسیسات ایمنی و خدماتی مورد نیاز نصب شده است و به زودی برای استفاده مسافران بویژه مسافران خط 3 مترو بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون ایستگاه های شهید بهشتی و میرزای شیرازی نیز در دست اقدام است، که پس از تکمیل زیرساخت های آن در ماه های آتی افتتاح و به جمع ایستگاه های مترو منطقه افزوده خواهد شد.

به گفته اسدی، ایستگاه های توحید، ولی عصر (عج)، میدان ولی عصر (عج)، فردوسی، انقلاب اسلامی، دروازه دولت در خط 4 مترو و ایستگاه های هفت تیر، طالقانی، مصلی، مفتح و فاطمی در کنار ایستگاه های میرزای شیرازی و شهید بهشتی در خط 3 قرار دارند که با راه اندازی ایستگاه فاطمی و ایستگاه های میرزای شیرازی و شهید بهشتی در ماه های آینده، تعداد ایستگاه های مترو در منطقه 3 به 12 ایستگاه افزایش می یابد.

معاون حمل و نقل منطقه 6 با اشاره به برنامه های سازمان حمل و نقل ترافیک، برای ارائه خدمات به مسافران گفت: بیشتر مسافرانی که به ایستگاه فاطمی وارد می شوند، قصد ادامه مسیر به سمت یوسف آباد و خیابان فاطمی غرب را دارند، به این دلیل تاکسیرانی منطقه با استقرار 40 دستگاه سواری و 15 دستگاه ون در ورودی ایستگاه کار جابه جایی مسافران را انجام می دهند.

۱۳۹۴/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...