نسخه چاپی

شرایط وام مسكن خبرنگاران اعلام شد

در هفتمین جلسه كارگروه كار حرفه‌ای روزنامه‌نگاری شرایط و دستورالعمل اعطای وام مسكن به خبرنگاران تصویب شد.

به گزارش فارس، هفتمین جلسه کارگروه کار حرفه‌ای روزنامه‌نگاری ظهر امروز در محل اداره کل امور مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد برگزار شد که در این جلسه پس از بررسی پرونده‌های خبرنگاران، برخی از آنان حائز رتبه‌های خبرنگاری و خبرنگاری ارشد شناخته شدند.

همچنین در این جلسه شیوه‌نامه نحوه اعطای تسهیلات وام مسکن خبرنگاران به تصویب اعضای کمیسیون کار حرفه‌ای روزنامه‌نگاری رسید.

روزنامه‌نگاری شغل اصلی و مستمر متقاضی، متقاضی دارای رابطه استخدامی با یک نشریه یا خبرگزاری‌ دارای مجوز رسمی از هیئت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها، متأهل بودن و اینکه متقاضی و همسر اولاد تحت تکفل وی می‌بایست فاقد واحد مسکونی، زمین شهری در سطح کشور به هر میزان و عنوان حتی به صورت قولنامه‌ای و موروثی و... باشد و تاکنون از تسهیلات دولتی در جهت تأمین مسکن از جمله مسکن مهر استفاده نکرده باشد، شرایط گرفتن وام مسکن خبرنگاران است.

همچنین متقاضی صرفاً سمت‌های خبرنگار، گزارشگر، دبیر سرویس، سردبیر، معاون سردبیر، روزنامه‌نگار، مترجم، کاریکاتوریست، گرافیست و عکاس خبری مورد تأیید گرفتن وام مسکن خبرنگاری است.

همچنین روزنامه‌نگاران دارای رابطه استخدامی با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها با توجه به ظرفیت محدود این تسهیلات در اولویت قرار داشته و فاز اعطای تسهیلات مذکور صرفاً به آنها اختصاص خواهد داشت.

۱۳۹۱/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...