نسخه چاپی

واكنش سازمان خصوصی سازی به احتمال لغو مزایده

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید كه در بررسی اهلیت متقاضیان باشگاه پرسپولیس به اغراض سیاسی آنها نرسیده‌اند و اگر چنین بود وزیر دادگستری به آن اشاره می‌كرد.

به گزارش نما، جعفر سبحانی در خصوص اینکه مقداد نجف‌نژاد اعلام کرده قرار است با ارائه طرح دو فوریتی در مجلس از برگزاری مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس جلوگیری شود، اظهار داشت: نمی‌دانم که این کار می‌تواند صورت بگیرد یا نه و قانون این مسئله را باید از مجلسی‌ها پرسید اما طبیعتاً ارزیابی من و نظر شخصی‌ام این است که در فرصت کم باقی مانده قبول چنین پیشنهادی از سوی سایر نمایندگان مجلس دشوار است. با این حال ما تابع قوانین هستیم.

وی افزود: نظر سازمان خصوصی‌سازی این است که طبق روال قانونی پیش برویم و مطمئناً اگر با این طرح دو فوریتی مقابل مزایده چهارم گرفته شود و این به قانون تبدیل شود، ما هم طبق قانون عمل خواهیم کرد.

سبحانی درباره اینکه نجف‌نژاد اعلام کرده در صورت به نتیجه نرسیدن برای لغو مزایده چهارم مقابل پنجمین مزایده احتمالی گرفته خواهد شد، گفت: این را باید بگویم که ما در مزایده اول، دوم و سوم طبق قانون عمل کردیم و حتی لغو مزایده سوم هم بر مبنای قانون بود. اینکه چرا برخی نمایندگان مجلس چنین صحبتی انجام داده‌اند، سؤالی است که پاسخش را باید از خود آنها بپرسید.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی در خصوص اینکه نجف‌نژاد معتقد است متقاضیان فعلی خرید باشگاه پرسپولیس اغراض سیاسی دارند و آیا هیئت واگذاری در بررسی اهلیت آنها به چنین مسئله‌ای رسیده‌اند یا نه، خاطرنشان کرد: ما اهلیت شرکت استیل‌آذین را مورد بررسی قرار دادیم که به چنین موضوعی نرسیدیم و رد شدن اهلیت آنها نیز به دلیل بدهی بانکی بود. در هیئت واگذاری سه وزیر از جمله وزرای اقتصاد و دارایی، ورزش‌وجوانان و دادگستری حضور دارند که تمام مسائل را بررسی می‌کنند. ما در بررسی‌ها به غرض ورزی سیاسی متقاضیان نرسیدیم و اگر چنین بود، وزیر دادگستری به چنین مسئله‌ای اشاره می‌کرد.

سبحانی درباره پیش‌بینی‌اش از برگزاری مزایده چهارم گفت: با توجه به استقبال از مزایده سوم و برگزاری این مزایده، پیش‌بینی می‌شود مزایده چهارم با استقبال بهتر برگزار شود و این دو باشگاه به فروش برسد. چه بسا اکنون نیز 2 نفر از متقاضیان سپرده خود را پس نگرفته‌اند و می‌خواهند در مزایده چهارم شرکت کنند.

۱۳۹۴/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...