نسخه چاپی

درگیری لفظی میثاقیان با بگوویچ

دیدار رفت پلی‌ آف لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل مس رفسنجان و مس كرمان خاتمه یافت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و مس کرمان از ساعت ۱۷ امروز در بازی رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر در ورزشگاه تختی رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* در حالی که گنجایش ورزشگاه تختی رفسنجان سه هزار نفر است، حدود چهار هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کردند که این موضوع باعث فشردگی بیش از حد تماشاگران حتی در اطراف زمین بازی بود.

* حدود ۳۰۰ تماشاگر کرمانی در ورزشگاه تختی رفسنجان حضور پیدا کردند که مسئولان برگزاری بازی قسمتی از ورزشگاه را به آنها اختصاص دادند.

* هواداران مس رفسنجان در برخی از مقاطع بازی علیه اکبرمیثاقیان و سیروس سنگچولی، سرمربی و دروازه بان تیم مس ناسزاهای زشتی می‌دادند که این موضوع ناراحتی آنها را دربر داشت.

* در جریان بازی هواداران مس رفسنجان علیه کرمانی‌ها شعار ۶ تایی‌ها می‌دادند، ضمن اینکه علی علیزاده، کاپیتان مس رفسنجان، محبوب ترین چهره میدان بود و پیش از شروع مسابقه بارها توسط تماشاگران تشویق شد.

* حجت جهرمی و ولی میرزایی از اعضای کادر فنی تیم مس کرمان در دقایق ۷۷ و ۹۳ به دلیل اعتراض به تصمیمات داور از روی نیمکت اخراج شدند.

* هواداران مس رفسنجان در مقاطعی از بازی ترقه و بطری آب به درون زمین پرتاب کردند که البته این موضوع باعث توقف بازی توسط داور نشد.

* پس از سوت پایان بازی درگیری لفظی بین اکبر میثاقیان، سرمربی مس کرمان و وینکو بگوویچ، سرمربی مس رفسنجان به وجود آمد.

* داور بازی ۸ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم گرفت که این موضوع اعتراض کادر فنی تیم مس کرمان را به دنبال داشت.

۱۳۹۴/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...