نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

نمونه جالب مسئولیت پذیری در دولت تدبیر و امید

عکس خبري -نمونه جالب مسئوليت پذيري در دولت تدبير و اميد

تنویر افکار عمومی به سبک دولت تدبیر و امید و توصیه های مادرانه به سبک دولت تدبیر و امید، و اعلام تبعیت از دستور رهبری که به دیگران داده اند پس از 16 سال و یک چیز نگفتنی بالای 18 که خواهید خواند همه آن چیزی است که این هفته تقدیم ذهن تدبیرمند و امید وار شما کرده ایم.

عاشق سوال های خوشگل
این خیلی خوبه که در راستای پاسخگویی به جماعت دانشجو و در تبعیت از سخنان رهبری که سال ها پیش بر حضور مسؤولین در دانشگاه ها تأکید کردند، شما بری دانشگاه! البته دو تا مشکل وجود داره! یکی این که به نظر میاد رهبری، این توصیه را به مسؤولین دولتی کرده بودند نه به رد صلاحیت شده ها بابت سن وسال! دوم آن که جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان باید واقعی باشه! یعنی همه باید باشن نه فقط او نایی که سؤالات خوشگل می پرسن!

تنویر افکار عمومی
همین دیشب تو خبر ها از همین رسانه ملی سابق شنیدم! خودم شنیدم سند و مدرکش هم هست! شنیدم که خانم سخنگو پشت تریبون ظاهر شد و در توضیح تفاوت روز امضا و روز اجرای توافقنامه گفت:«از روز امضای توافقنامه ما چند روز فرصت لازم داریم برای اجرای تعهداتمان! طرف مقابل هم چند روز فرصت لازم دارد برای اجرای تعهداتش! و این یعنی روز اجرا!» و ما در همین جا صمصیمانه از خانم سخنگو تشکر می کنیم که ایییین قدر به فکر تنویر افکار عمومی هستند و چیز هایی رو که ما نمی فهمیم توضیح می دهند!

باش تا بیام!
شنیدیم بعد از اظهارات جنجالی و تند وزیر ورزش مملکت علیه کی روش که به مضمون گفته بود جای کارگر و کارفرما عوض شده، کارلوس کی روش در تماس با علی کفاشیان خواهان برگزاری جلسه اضطراری شده است. کفاشیان هم او را آرام کرده و با لبخندی سرشار از عاطفه گفته: فعلا عازم مشهدم!  بعد از این سفر حتما با هم جلسه ای را برگزار خواهیم کرد.

به من چه کار دارید، خودتان با مشکلتان کنار بیایید
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: در موضوع گرد و غبار هیچ مسئولی نمی‌تواند به مردم وعده دهد که این مشکل تا چند سال آینده حل می‌شود و مردم باید با مشکل گرد و غبار کنار بیایند. این که گفتیم رییس محیط زیست ادامه داد، گاف نبود علتش اینه که ایشان در ادامه همه پیشنهاد های منطقی و تفکر بر انگیزش این را گفته! ما هم ضمن اعلام حمایت از این توصیه قول می دهیم که رعایت کنیم و با ریز گردها کنار بیاییم. و قول می دهیم که به تدابیر و امید بخشی های دولت تدبیر و امید تکیه کرده یار و یاور دولتش باشیم!

مرگ گوارای وجود
مجلس اعیان موصل عراق از ابتلای بیش از ۲۰۰ عضو گروهک تروریستی داعش به بیماری ایدز در این شهر خبر داد. در همین راستا ما به بقیه جوانان دنیا که هنوز به دنبال جهاد نکاح به داعش می پیوندن هشدار می دهیم که ببنید چه عاقبتی در انتظار شماست، به یاری حق همین ابتلا به ایدز است. مرگ! گوارای وجود!

۱۳۹۴/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...