نسخه چاپی

250خلبان مصری استعفا كردند

رییس اتحادیه خلبانان مصر از استعفای دسته جمعی بیش از 250 خلبان شركت هواپیمایی این كشور در اعتراض به شرایط جدید مالی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از العالم، حدود 250 خلبان مصری روز چهارشنبه در اعتراض به شرایط جدید مالی و وضعیت بد معیشتی استعفای خود را تقدیم " هشام النحاس" رییس شرکت هواپیمایی مصر کردند.
"شریف المناوی" رییس اتحادیه خلبانان مصر در اظهاراتی مطبوعاتی گفت که خلبانان مصری از لحاظ شایستگی و تعهد ملی و شغلی بهترین خلبانان در سطح جهان هستند، شرکت هواپیمایی مصر میلیون ها پوند (واحد پول مصر) صرف آموزش خلبانان و بالا بردن سطح حرفه ای برای ارتقای شایستگی های جهانی آنان کرده است که با توجه به این مساله، کوتاهی در رسیدگی به مشکلات خلبانان به منزله به چالش کشیدن امنیت ملی است.
وی همچنین افزود: خلبانان مصری در شرایط اجتماعی و اوضاع دشواری بسر می برند، هیچ گونه پاداش مادی دریافت نمی کنند و نسبت به شرکت های هواپیمایی جهان در داخل و خارج کشور تنها 40 درصد حقوق دریافت می گیرند.
از سوی دیگر منابع مصری گزارش کردند که خلبانان مصری با وجود استعفای جمعی به پرواز خود ادامه دادند تا دولت خسارات زیادی را متحمل و ضربه به اقتصاد کشور وارد نشود.
شرکت هواپیمایی مصر حدود 900 خلبان در اختیار دارد.

۱۳۹۴/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...