نسخه چاپی

سرقت ناكام دزدان شب‌رو از سازمان آب

دو جوان كه با بستن دست و پای نگهبان قصد سرقت از سازمان آب را داشتند،‌ با حضور به موقع پلیس ناكام ماندند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حدود ساعت 4 شانزدهم اردیبهشت ماه شهروندان از حضور سارقان در سازمان آب به پلیس گزارش دادند و سریعا چندین گشت کلانتری شهرک راه آهن به خیابان زیبا دشت در دهکده المپیک اعزام شدند.

ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که سارقان زورگیر با بستن دست و پای نگهبان سازمان آب، قصد سرقت دارند ولی هنوز فرصت فرار از مجموعه را پیدا نکرده‌اند.

سریعا تمامی راه‌های فرار بسته شد و عوامل انتظامی موفق شدند دو سارق را شناسایی کنند و به تعقیب آنان بروند.

یکی از متهمان با شلیک 5 تیر هوایی پلیس خودش را تسلیم کرد و سارق دیگر نیز در درگیری با مامور پلیس مغلوب شد و دست بسته به کلانتری منتقل شدند.

در بازرسی از متهمان یک کمان اره با 3 تیغه، انبردست به همراه تعدادی جوراب زنانه کشف و ضبط شد و متهمان به جرم خود یعنی قصد سرقت از سازمان آب اعتراف کردند که باحضور به موقع پلیس ناکام ماندند.

نگهبان سازمان نیز به پلیس گفت: در اتاق نگهبانی نشسته بودم که ناگهان دو جوان که با جوراب زنانه صورت خود را پوشانده بودند، وارد سازمان شدند و پس از ضرب و شتم بنده دستم را با دستبند خودم بستند و سپس با برداشتن سوویچ خودرو‌ام و شکستن دوربین‌ مداربسته از اتاق نگهبانی رفتند.

سرهنگ حسن رضا جوانمرد سرکلانتر دوم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: سارقان جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری 141شهرک راه آهن منتقل شدند.

۱۳۹۴/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...