نسخه چاپی

چرا قبایل یمنی به جنگ با آل سعود برخاسته اند

سخنگوی ارتش و كمیته های مردمی یمن با اعلام باز پس گیری منطقه المعلا در عدن از تحقق پیروزی های روزانه در نبرد با متجاوزان و خیزش قبایل یمنی برای نبرد با متجاوزان سعودی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از العالم، رویارویی ها در مرز یمن و عربستان میان قبایل و نیروهای سعودی محور اصلی شرف لقمان سخنان سخنگوی ارتش یمن در نشست مطبوعاتی بود که تاکید کرد: ارتش و کمیته های مردمی در آنجا مشارکت ندارند بلکه قبایل در حمایت از کشور و مردمشان در حال جنگ با سعودی ها هستند؛ در حالی که ارتش و کمیته های مردمی بر تمام استانها از جمله استان عدن مسلط هستند.

سیاستمداران اعلام کردند که تجاوزگری سعودی و ادامه تخریب یمن و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان و مصادره حق زندگی و امنیت آنان موجب کم کردن توان گروه های سیاسی برای آرام کردن قبایل هم مرز با عربستان می شود و دیگر نمی توان خشم آنها و خشم یمنی ها را کنترل کرد که این امر ممکن است تمام منطقه را با خطرات و بی ثباتی بیشتری مواجه کند.

سخنگوی ارتش یمن خاطرنشان کرد، ارتش در تمام مناطق حضور دارد و روزانه پیروزی هایی به ثبت می رساند. ارتش و کمیته های مردمی تا این لحظه به سمت مرزها حرکت نکرده اند.

۱۳۹۴/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...