نسخه چاپی

ادعای بازیگر «شمعدونی» درباره «درحاشیه»

حسن معجونی بازیگر سریال «شمعدونی» به كارگردانی سروش صحت تاكید كرد زمان پخش مجموعه آنان پیش از «درحاشیه» بوده و در اصل سریال مدیری جایگزین كار آنان شده است.

به گزارش نما یکی از موضوعاتی که این روزها بحث‌هایی را در مطبوعات به وجود آورده این است که برخی واکنش‌های منفی نسبت به سریال «شعمدونی» به این دلیل است که جایگزین «درحاشیبه» به کارگردانی مهران مدیری شده است.

معجونی یکی از بازیگران این مجموعه در گفت‌و‌گویی با «ایسنا» توضیحاتی را در این زمینه مطرح کرده است. این بازیگر گفت: «شمعدونی» جایگزین «در حاشیه» نشد؛ چراکه از همان ابتدا «شمعدونی» زودتر از اینها باید پخش می‌شد. در واقع «در حاشیه» جایگزین «شمعدونی» شد. من سریال آقای مدیری را خیلی ندیدم و نمی‌توانم آن‌را با «شمعدونی» قیاس کنم چرا که اصلا شبیه هم نیستند.

بازیگر نقش عطا در سریال سروش صحت سپس یادآور شد: در سریال «شمعدونی» همان‌طور که می‌بینید نقش برادری را بازی می‌کنم که با برخی اعضای خانواده خصوصا داماد خانواده دائما در حال بگو مگو است. در کل فکر می‌کنم «شمعدونی» کار خوبی از آب درآمده باشد و حضورم در این مجموعه تجربه بدی نبود و راضی هستم.

او همچنین اظهار کرد: امیدوارم مردم «شمعدونی» را دوست داشته باشند و این کار هنگام پخش موفق شود. به اعتقاد من هر کاری شرینی‌های خاص خود و مخاطبان خودش را دارد، بنابراین نمی‌شود کارها را با هم قیاس کرد. به دلیل اینکه سریال «در حاشیه» را خیلی ندیدم نمی‌توانم چندان درباره آن قضاوت کنم، اما قطعا می‌دانم «شمعدونی» اصلا شبیه «در حاشیه» نیست و در عین حال هنوز به طور دقیق نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که «شمعدونی» چه بازخوردی در بین مخاطبان دارد.

این بازیگر و کارگردان در بخشی دیگر از گفت‌وگویش به حاشیه‌های پیش آمده برای سریال مهران مدیری اشاره کرد.

وی با اعتقاد بر اینکه در سوژه‌های طنز بالاخره‌ باید به یک جایی بربخورد، خواستار حمایت بیشتر مدیران تلویزیون از برنامه‌های طنز شد.

معجونی درباره‌ی حمایت مدیران از برنامه‌های طنز تلویزیون خاطرنشان کرد: در وهله‌ی اول ما خودمان می‌دانیم که چه درصدی از مردم قرار است به کارهای پخش شده اعتراض کنند؛ ضمن اینکه دوستان از همان اول می‌دانستند که سریال «در حاشیه» با انتقاداتی روبه‌رو می‌شود. وقتی روی یک کار پیش از پخش به این اندازه تمرکز باشد، طبیعی است که ممکن است با انتقاداتی همراه شود.

وی همچنین گفت: به نظر می‌رسید مدیران از همان ابتدا می‌دانستند که قرار است برای «در حاشیه» چه اتفاقی بیفتد پس چه لزومی دارد که اینگونه کارها را تولید کنند. وقتی آنطور که باید حمایتی نمی‌شود، خب چنین کارهایی را تولید نکنند. اصولا خاصیت طنز این است که باید به جایی بربخورد، پس دیگر این ماجراها چیست؟!

او ادامه داد: متاسفانه ما در تلویزیون با مدیومی سر و کار داریم که یک ویژگی مثبت دارد و آن این است که طوری اداره می‌شود که همه راضی شوند. مدیران تلویزیون بیش از آنکه پی کارهای خودشان باشند، بیشتر مردم‌داری می‌کنند.

حسن معجونی در پایان تصریح کرد: صرفا در تلویزیون تمام ماجراها به ممیزی و رعایت خطوط قرمز که خیلی زیاد است، ختم نمی‌شود بلکه ماجراهای دیگری هم وجود دارد که افراد را اذیت می‌کند، به ویژه در این شرایط اقتصادی که پول هم نمی‌دهند؛ البته در این خصوص سریال «شمعدونی» استثناء بود چراکه دوستان دستمزد عوامل را به جا پرداخت کردند؛ در حالی که در سایر کارها شرایط اینگونه نیست و به سختی پول می‌دهند. وقتی این اتفاقات می‌افتد، انگیزه ما هم گرفته می‌شود.

۱۳۹۴/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...