نسخه چاپی

سعودی‌ها: تا یك ساعت دیگر حمله را آغاز می‌كنیم

سعودی‌ها مردم شمال یمن را تهدید كرده‌اند كه تا یك ساعت دیگر تمام مناطق مسكونی در صعده را بمباران می‌كنند و پرواز هواپیماهای شناسایی آغاز شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ سعودی‌ها اعلام کرده‌اند تا یک ساعت دیگر حمله گسترده خود به شمال یمن را آغاز می‌کنند و این در شرایطی است که مردم در این منطقه اعلام کرده‌اند که حاضر به ترک خانه و کاشانه خود نیستند.

امروز سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی و مشاور وزیر دفاع عربستان اعلام کرد که مواضع انصارالله در صعده یمن در طول شبانه و روز و بدون وقفه از ساعت 20 به وقت محلی بمباران خواهد شد.

حسن الشرقبی در همین زمینه به المیادین گفت که مردم خانه‌های خود را ترک نکرده اند و سعودی‌ها قصد دارند همه جا را بمباران کنند.

الشرقبی با اشاره به اینکه مردم دعوت سعودی‌ها برای تخلیه منازل مسکونی در صعده رد کرده‌اند و افزود: مردم به کجا پناه ببرند.

وی اظهار داشت که جنگنده‌های شناسایی سعودی درحال پرواز برفراز صعده هستند و هیچ مدرسه، درمانگاه یا خانه ای برایشان امن نیست.

این روزنامه نگار یمنی اعلام کرد که سعودی‌ها خطوط ارتباطی تلفن و اینترنت را قطع کرده‌اند و این درحالی است که طی روزهای اخیر حملات شدیدی را به مناطق مختلف صعده انجام داده‌‌اند.

وی در ادامه ابراز داشت که مردم با شرایط دشواری مواجه هستند و نان و آب وجود ندارد و سازمان‌های بین المللی حتی صلیب سرخ هم در صعده حضور ندارند که به مردم کمک کنند.

۱۳۹۴/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...