نسخه چاپی

مرغ گران‌‌تر شد

یوسف‌خانی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار گفت: هم‌اكنون هر كیلو مرغ در واحدهای صنفی كیلویی ۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش نما به نقل از «خبرگزاری دانشجو»؛ مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی تهران با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار گفت: هم‌اکنون هر کیلو مرغ در واحدهای صنفی کیلویی 6 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.



وی افزود: قیمت مرغ در کشتارگاه 5 هزار و 800 تومان و تحویل درب واحد صنفی 5 هزار و 950 تومان می‌باشد.



به گفته یوسف‌خانی از دهم فروردین میزان عرضه بیش از تقاضا بود و این امر موجب کاهش قیمت مرغ شد و در حال حاضر با متعادل شدن میزان عرضه و تقاضا در بازار پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده قیمت مرغ به 7 هزار تومان نیز برسد که این قیمت معقولی است.



وی افزود: هر کیلو ران مرغ در صورتی که همراه با کمر مرغ نباشد به قیمت مرغ به فروش می‌رسد.



یوسف‌خانی ادامه داد: هر کیلو سینه کامل مرغ با استخوان نیز هزار و 500 تومان بیشتر از قیمت مرغ به فروش می‌رسد و سینه بی‌استخوان نیز 12 هزار تومان قیمت دارد.



رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: هر کیلو فیله مرغ نیز 12 هزار و 500 تومان قیمت دارد.



وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به کاهش 30 درصدی قیمت ماهی در بازار گفت: با شروع فصل گرما مصرف ماهی کاهش یافته و همین امر موجب کاهش قیمت ماهی شده است.



یوسف‌خانی با تأکید بر اینکه فروش جوجه کباب زعفرانی بدون بسته‌بندی در واحدهای صنفی ممنوع است تصریح کرد: واحدهای صنفی تنها در صورتی مجاز به فروش جوجه کباب زعفرانی هستند که این محصول برای شرکت‌های معتبر و با برند و بسته‌بندی مخصوص به خود باشد.



وی ادامه داد: در صورت هر گونه تخلف هم اتحادیه و هم سازمان دامپزشکی با واحدهای صنفی برخورد قاطع می‌کند و هم اکنون نیز در ماه بیش از 50 واحد صنفی به علت رعایت نکردن این موضوع پلمپ می‌شوند.

۱۳۹۴/۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...