نسخه چاپی

كاپیتان صداقت‌نیا: كاش از این پرواز برنمی‌گشتم

خلبان شجاع هواپیمای حامل كمك‌های انساندوستانه ایران برای یمن گفت: سربازی از این مملكت دستوری از رهبر انقلاب و ملت داشت و چون كار را تمام نكرد نباید برمی‌گشت و در حال حاضر پیش رهبر و ملت خجالت‌زده هستم.

به گزارش نما به نقل از فارس، مراسم تجلیل از کاپیتان بهزاد صداقت‌نیا با عنوان «پرواز غیرت» امروز در خبرگزاری فارس با حضور سردار رستم قاسمی، تنی چند از نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری برگزار شد.

در این مراسم کاپیتان صداقت‌نیا با بیان اینکه خود را شایسته این تقدیر نمی‌دانم گفت: سربازی از این مملکت دستوری از ملت داشت و چون کار را تمام نکرد نباید برمی‌گشت و در حال حاضر پیش رهبر و ملت خجالت‌زده هستم.

وی ادامه داد: این سناریو را خداوند برای رهبر و ملت تقدیر کرد تا به همه دوستان و دشمنان اقتدار ملی که پشتوانه آن ایمان است، را نشان دهد.

وی با بیان اینکه سلاح‌های خطرناکی در دست قوم بی‌دین آل‌سعود است، گفت: افرادی که این سلاح‌های خطرناک را به دست این قوم بی‌دین سپرده‌اند، امروز مدعی هستند که چرا نمی‌توانند جلوی یک هواپیمای مسافری غیرمسلح را با جنگنده‌های فوق پیشرفته بگیرند.

وی اظهار داشت: آرزو می‌کردم کاش از این پرواز برنمی‌گشتم ضمن آنکه به همراهان خود هم اعلام کردم که این حرکت ناجوانمردانه آل‌سعود قطعاً مثل بمب منفجر می‌شود.

وی گفت: این جانب زمانی که بعد از این اتفاق محضر رهبر انقلاب اسلامی رفتم، به ایشان عرض کردم کاش خجالت چشم زیبای شما را نمی‌کشیدم که مقام معظم رهبری فرمودند کار به جایی کردید که برگشتید، اگر خواستیم باز کمک به یمن بفرستیم، شما را می‌فرستیم.

وی ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان اظهار داشت: آقای عرب‌نژاد فردی شایسته است که سرمایه و شرکت خود را برای این نظام و این کشور بدین گونه در اختیار ملت قرار می‌دهد در حالی که در برخی از شرکت‌های هواپیمایی این شجاعت وجود ندارد.

وی اظهار داشت: در پرواز مذکور زمانی که جنگند‌ه‌های عربستانی به ما اعلام کردند در یکی از فرودگاه‌های متروک نظامی عربستان به زمین بنشینیم، هدفشان این بود که مقابل این اراده مردم مسیر ما را به جایی هدایت کنند که کسی نبیند و نشنود و پس از آن تهمت و افترا را آغاز کند.

وی با بیان اینکه در این پرواز 3 تن از بانوان غیرتمند نیز حضور داشتند گفت: قطعاً اگر به فرودگاه متروک مورد هدف عربستان می‌رفتیم ما را دستگیر و کمک‌ها را از ما می‌گرفتند و با این وضعیت به زندان هم می‌رفتیم بنا بر این همانجا تصمیم گرفتم که بهتر است روی هوا منفجر شویم تا اینکه به عربستان برویم اما اراده به قدری قوی بود که جرأت تعرض پیدا نکردند.

بنا بر این گزارش در پایان این مراسم از تمبر یادبود «پرواز غیرت» با حضور همه مسئولان و نمایندگان مجلس رونمایی شد.

۱۳۹۴/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...