نسخه چاپی

پایان مهلت ثبت‌نام آزمون دوره‌های كاردانی نظام جدید

مهلت ثبت‌نام برای شركت در آزمون دوره‌های كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۴ ساعت ۲۴ امشب یكشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه پایان می‌پذیرد.

به گزارش نما، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۴ ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه پایان می‌پذیرد.

وی در توصیه ای به داوطلبان علاقه مند برای ثبت نام در این آزمون گفت: به کلیه داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص ضوابط پذیرش دانشجو در دوره مذکور و همچنین مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مربوطه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و در فرصت باقی مانده نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی خود اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۵۳ هزار و ۳۴۷ نفر ثبت نام کردند.

توکلی اضافه کرد: ظرفیت پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۴ تعداد ۲۵۲ هزار و ۶۰۸ نفر است.

۱۳۹۴/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...