نسخه چاپی

دعوت به راهپیمایی علیه رژیم آل‌سعود

جبهه پیروان خط امام و رهبری از همگان برای راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی ـ وهابی آل‌سعود به خاطر تجاوز به سرزمین یمن دعوت می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، جبهه پیروان خط امام و رهبری در پی تهاجمات اخیر رژیم آل سود به مردم مظلوم یمن بیانیه ای تحت عنوان ما یمنی هستیم را منتشر کرد

مشروح این بیانیه به شرح زیر است:

روزها می‌باشد مردم صبور و انقلابی سرزمین یمن زیر بمب باران و سنگین ترین تهاجمات رژیم صهیونیستی وهابی آل سعود بسر می برند، مجامع بین المللی که گاهی برای یک حادثه کوچک تا مدتها بیانیه می دهند و فریاد سر می آورند که حقوق بشر تضییع شد در مقابل سفاکی های این رژیم ارتجاعی و واپسگر سکوت کرده‌اند، دلیل آن کاملا روشن است که این جنایت با هماهنگی کامل و هدایت آمریکای جنایتکار و کودک کش صورت نپذیرفته، ما از مقاومت و تدبیر جبهه داخلی یمن یا هدایت انصار الله تقدیر به عمل آورده و از خداوند بزرگ برای نصرت انها دعا می نمائیم، ای کاش زمینه ای فراهم می شد که فرزندان اسلام راستین انتقام خود را از سفاکان آل سعود می گرفت.

آل سعود در جهان اسلام مظهر افراطی گری و جنایت هستند، این رژیم جنایتکار با پول ملت سرزمین حجاز سال‌هاست بر ریل جریان انحرافی وهابیت که دست پرداخته انگلیس مکار می باشد می چرخد و هزینه‌های سنگین جنایت این فرقه ملحد را در سرزمین های اسلامی برای آدم کشی تامین می‌نماید.

چه زیبا فرمود امام راحل که اگر ما از سر جنایات صدام بگذریم از آل سعود(رژیم حاکم بر عربستان) نمی‌گذریم.

در شرایط موجود جبهه پیروان خط امام و رهبری از همگان برای راهپیمائی علیه این رژیم صهیونیستی وهابی به خاطر تجاوز به سرزمین یمن دعوت می‌نماید. به امید پیروزی کامل یمن قهرمان

۱۳۹۴/۲/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...