نسخه چاپی

مهلت ثبت‌نام در آزمون كاردانی نظام جدید تمدید شد

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش كشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون كاردانی نظام جدید فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی تا پایان روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش نما، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و گو با تسنیم اظهار داشت: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون کاردانی نظام جدید فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام تا پایان روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۴ تمدید شد.

وی افزود: به داوطلبان توصیه می شود که در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مربوط حداکثر تا ساعت ۲۴ روز جهارشنبه نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: ظرفیت پذیرش ۲۵۲ هزار و ۶۰۸ نفر است و اطلاعیه سازمان سنجش درباره تمدید مهلت و اصلاحات دفترچه راهنما از امروز یکشنبه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و در نشریه پیک سنجش فردا دوشنبه نیز منتشر می‌شود.

۱۳۹۴/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...