نسخه چاپی

افزایش قیمت قبور بهشت زهرا (س)

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینكه قیمت قبر بهشت زهرا (س) هم اكنون 350 هزار تومان است، گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ، قیمت قبور تا سقف 2 برابر افزایش یافته است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه قیمت قبر بهشت زهرا (س) هم اکنون 350 هزار تومان است، گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ، قیمت قبور تا سقف 2 برابر افزایش یافته است.

مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به افزایش قیمت قبور بهشت زهرا (س) گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، قیمت قبور در فاز یک که از قطعه یک تا 112 را شامل می‌شود، با اندک تغییر همراه خواهد بود و همچنین فاز دو از قطعه 201 تا 258 با قیمت هفت میلیون و پانصد هزار تومان تا هشت میلیون تومان می‌رسد.

وی ادامه داد: قیمت قبور فاز 3 که سه طبقه هستند و از قطعه 300 تا 320 را شامل می‌شوند، 35 هزار تومان به 750 هزار تومان افزایش یافت.

عبداللهی یادآور شد: قبرهایی که در فاز 3 به فروش می‌رسد، برای خانواده متوفی طبقه یک رایگان و طبقه 2 و 3 به قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود و آن‌ها می‌توانند به صورت اقساط یک ساله مبلغ آن را به سازمان بهشت زهرا (س) پرداخت کنند.

۱۳۹۴/۲/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...