نسخه چاپی

لغو سخنرانی یك احمدی نژادی در اصفهان

فرمانداری اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام كرد فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی هسته‌ای بنا به تصمیم شخصی در مسجد سید اصفهان پیرامون بیانیه سوئیس سخنرانی نكرد.

به گزارش نما به نقل از فارس: فرمانداری اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: اطلاعیه‌ای روز جمعه مورخ 11 اردیبهشت 94 اطلاعیه‌ای در شهر اصفهان با عنوان فتنه 25 لوزان (دعوت از مردم) با عناوین مجعول منتشر شد که دو مجموعه رسمی یعنی بسیج اصناف اصفهان و انجمن اسلامی بازار که اسامی آنها در ذیل اطلاعیه ذکر شده بود دخالت و ارتباط خود در این برنامه را تکذیب کردند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی جهت اعلام برنامه و اخذ مجوز و تقبل مسئولیت مراسم به فرمانداری مراجعه نکرد، لذا غیرقانونی بودن مراسم فوق‌الذکر توسط فرمانداری اعلام شد.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: جناب آقای دکتر عباسی عصر همان روز (سه‌شنبه 94/2/15) در دانشگاه صنعتی اصفهان سخنرانی و پس از مطلع شدن از نوع برنامه‌ریزی از حضور در جلسه ذکر شده خودداری کردند. همچنین درب مسجد سید اصفهان باز بوده و نماز جماعت مغرب و عشاء (زمان برگزاری مراسم) برگزار و یکی از افراد حاضر در جمع حدود 170 نفری جمعیت حاضر سخنرانی کرده است.

۱۳۹۴/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...