نسخه چاپی

كاپیتان پرسپولیس در گفتگو با نما:در حال حاضر شرایط ما بهتر از استقلال است

سر پرسپولیس را بریدند/تا قبل از فصل نقل و انتقالات تكلیف پرسپیولس مشخص شود

عکس خبري -سر پرسپوليس را بريدند/تا قبل از فصل نقل و انتقالات تکليف پرسپيولس مشخص شود

محمد نوری گفت:دربی برای هواداران بسیار مهم است، حتی برای ما كه قهرمانی و سهمیه سال بعد را از دست داده ایم اگر بتوانیم در دربی برگشت مثل دربی رفت پیروز شویم، دل هواداران خود را شاد می كنیم.

علیرضاحاجی میرزابابا - به گزارش نما ،محمد نوری کاپیتان پرسپولیس بهترین بازی های خود را برای سرخ پوشان پایتخت انجام می دهد و این تیم توانست با درخشش کاپیتان خود در آسیا مقابل حریف ازبک برنده از زمین خارج شود و تنها با یک امتیاز اختلاف نسب به لخویا در رتبه دوم گروه خود با الهلال بازی خواهد کرد. نوری امید زیادی به صعود از مرحله حذفی دارد و فکر می کند پرسپولیسی ها می توانند به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کنند.

به لطف خدا توانستید به جمع 16 تیم برتر آسیا صعود کنید؟
بله، جا دارد همینجا از تمام هواداران که یک صدا به تشویق ما پرداختند تشکر کنم، بدون شک بدون حضور آنها نمی توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

یعنی صعود به دور بعد را مدیون هواداران می دانی؟
هواداران عاشق پرسپولیس هستند. نه اینکه خودمان زحمت نکشیده باشیم. اما هواداران یار دوازدهم ما بودند و بدون حضور همه جانبه و یک صد هزار نفری آنها کار بسیار سخت می شد. به بازی خانگی ما مقابل النصر و بنیاد کار که نگاه کنید می بینید یکصدهزار هوادار جو بسیار خوبی را در ورزشگاه آزادی برای تیم ما مهیا کردند، که انصافا توانستیم از این جو بیشترین و بهترین بهره را ببریم.

یکی از روزنامه ها به تو لقب آقای پنالتی و طارمی لقب پنالتی گیر را داده اند، به این موضوع اعتقاد داری؟
بالاخره پنالتی هم جزیی از فوتبال است و ما هم مثل دیگر تیم ها در مرحله گروهی توانستیم همین بنیاد کار را در هر دو بازی با پنالتی که مهدی گرفت  و من به گل تبدیل کردم، ببریم و شش امتیاز شیرین از دو بازی مقابل تیم ازبک کسب کنیم .

چرا در شکل بازی پرسپولیس در لیگ و آسیا این قدر تفاوت وجود دارد؟
سر پرسپولیس را بریدند، ما در یک فصل سه مدیرعامل و سه سرمربی تعویض کردیم، و هر کدام از این تغییرات برای نابودی یک تیم کافی است.

اما این تغییرات شامل جام باشگاه های آسیا هم بود؟
بله، اما استرسی که ما در لیگ تحمل می کنیم به واسطه نتایجی که از ابتدای فصل تا امروز گرفتیم ، به هیچ وجه در آسیا نداریم و بچه ها در آسیا خودشان هستند و می توانند راحت تر بازی کنند اما این راحتی به هیچ وجه در لیگ وجود ندارد.

در مرحله بعد باید با الهلال که ریشه دارترین و قوی ترین تیم عربستان است بازی کنید، فکر می کنی می توانید الهلال را حذف کنید؟
در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، اما با توجه به اینکه در لیگ تکلیفمان مشخص شده است تمام انرژی خود را روی الهلال متمرکز می کنیم، البته همه به ما می گویند کار بسیار سختی مقابل الهلال داریم اما ما توانستیم النصر که در حال حاضر قوی تر از الهلال است را در آزادی ببریم و اگر مطابقه این سه بازی که در مرحله گروهی انجام دادیم تماشاگران به ورزشگاه بیایند و یکدل و یکصدا تیم را تشویق کنند می توانیم از پس الهلال هم بربیاییم.

قهرمانی و کسب سهمیه سال بعد برای پرسپولیس تمام شد، هواداران امید زیادی برای برد دربی دارند، با این شرایط شانسی برای برد استقلال دارید؟
دربی برای هواداران بسیار مهم است، حتی برای ما که قهرمانی و سهمیه سال بعد را از دست داده ایم اگر بتوانیم در دربی برگشت مثل دربی رفت پیروز شویم، دل هواداران خود را شاد می کنیم.در حال حاضر هم شرایط ما بهتر از استقلالی هاست و تمام هوش و هواسمان را به دربی معطوف کرده ایم .

به نظرت چه کسی برنده مزایده پرسپولیس می شود؟
از این موضوع خبری ندارم، منتظر هستیم تا 29 اردیبهشت ماه مزایده چهارم برگزار شود، 100 هزار هوادار به ورزشگاه آمدند، 50 هزار هوادار هم در بیرون ورزشگاه حضور داشتند و میلیون‌ها هوادار در خانه‌هایشان بازی را تماشا کردند. ما پرطرفدارترین تیم در آسیا هستیم، هرچه زودتر باید در این مورد تصمیم بگیرند تا زمان را از دست ندهیم، فصل نقل و انتقالات آغاز می‌شود و این موضوع باعث می‌شود که ما همچنان بلاتکلیف باشیم، امیدوارم شرایط ما زودتر مشخص شود تا سال آینده بتوانیم با وضعیت بهتری در لیگ حاضر شویم.

۱۳۹۴/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...