نسخه چاپی

احداث پاركینگ طبقاتی در مجاورت تونل امیركبیر

معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: بهره برداری سریع از پاركینگ طبقاتی در مجاورت تونل امیركبیر یكی از اقداماتی است كه باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش نما، علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بازدید از تونل امیرکبیر و پارکینگ طبقاتی مجاور آن اظهار کرد: اهمیت کار کرد‌های ترافیکی تونل امیر کبیر نسبت به پروژه‌هایی همچون تونل توحید و نیایش کمتر نیست و اگرچه تونل امیرکبیر دارای ابعاد کوچک تری نسبت به این تونل‌ها است، اما در یک بافت متراکم و نسبتا فرسوده شهری احداث شده و از این رو عملیات اجرایی آن دشواری‌های خاص خود را داشته است.

وی افزود: بهره برداری‌ از تونل شماری امیرکبیر در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳، ارتباط یکی از پر ترافیک ترین مناطق مرکزی پایتخت با بزرگراه امام علی (ع) را برقرار کرد.

جاوید ادامه داد: تونل امیرکبیر در بخش حد فاصل سه راه امین حضور تا بزرگراه امام علی (ع) احداث شده است.

وی گفت: طی یک سالی که از بهره برداری تونل شمالی امیر کبیر می‌گذرد، این معبر ۱۷۰ متری زیر زمینی نقش موثری در هدایت بار سنگینی ترافیک منطقه بازار و سه راه امین حضور به یکی از مهمترین بزرگراه‌های پایتخت داشته و در نتیجه به ظرفیت معابر نه چندان عریض مرکز پایتخت افزوده شده است.

۱۳۹۴/۲/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...