نسخه چاپی

معاون سیاسی استانداری یك خبر را تكذیب كرد

معاونت سیاسی استانداری تهران توضیحاتی پیرامون سخنانش كه توسط برخی رسانه‌ها تحریف شده است را ارائه داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، معاونت سیاسی استانداری تهران با صدور تکذبیه‌ای اخبار منتشره در برخی سایت‌های خبری به نقل از شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی را تکذیب کرده و برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی را پیرامون سخنرانی وی ارائه کرده است.

متن کامل توضیحات معاونت سیاسی استانداری تهران به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"تکذبیه دو خبر تحریف شده"

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند سایتی ناشناخته و مجهول که هویت و شناسنامه مشخصی ندارد با تهیه گزارشی ناقص و جهت‌دار از سخنرانی یک ساعته و جامع معاون سیاسی استانداری تهران با چند تیتر تحریک کننده چندین هدف غیراخلاقی را یک جا دنبال کرده است:

۱- در جهت فضاسازی رسانه‌ای علیه دولت، علی‌رغم روابط فوق‌العاده مثبت و کم نظیر دولت یازدهم و رئیس جمهور محترم با مراجع عظام تقلید با سوء استفاده از بیان یک مسأله سیاسی فقهی و صائب بودن نظریه «ولایت فقیه در امور مزبور به نظم سیاسی و حکومت داری» توسط معاون سیاسی استاندار تلاش مذبوحانه کرده تا با درج تیتر تحریک برانگیز تحت عنوان «توهین معاون سیاسی استانداری تهران به مراجع عظام،‌مقصود خیالی خود را به نام و بر اساس استنباط و اجتهاد و شخصی که اتفاقاً بحث مذکور آسیب شناسی همین اجتهادهای شخصی بوده است را به مقابله و تحریک علیه دولت بکشاند!

۲- این سایت ناشناس! جمله کذب و تحریف شده دیگری تحت این عنوان که «۹۰ درصد جوانان ایران از اسلام فاصله گرفته‌اند» بدون توجه به مقدمه و مؤخره آن انتخاب و خوراک چند روزه‌ای را برای سایت‌های ضد انقلاب علیه دولت به زعم خود فراهم ساخته و در واقع به نشر اکاذیب پرداخته است. در حالیکه تسری نتیجه گزارش محدود محلی در فضای مجازی،‌ولو با احتساب ۹۰ درصد نتیجه منفی و نسبت آن به کل جوانان کشور عقلانی و منطقی نیست و این هم رفتار زشت دیگری است که این سایت مرتکب شده است.

فارغ از این که در مورد متوسل به ایرادات و تفاسیر واهی و دروغین شده است،‌و هیچ یک از بخش‌های مطرح شده در سخنرانی معاون سیاسی استاندار که متن کامل آن در سایت استانداری تهران موجود است آن برداشت‌ها و تصورات نادرست را تأیید نمی‌کند.

۳- نکته جالب توجه اینکه تعدادی از سایت‌های ناشناخته دیگر نیز بلافاصله این خبرهای جعلی و ناقص را اشاعه و به زعم این که خود و فضای رسانه‌ای سنگینی را علیه معاون سیاسی استانداری تهران دامن زده‌اند البته به نحوی که با انعکاس این مطلب در «جمع خودشان» آنرا نشانه همسویی سایت‌های ضد انقلاب با اپوزیسیون دانسته‌اند. حال آن که سایت‌های ضد انقلاب از خبرهای همین دوستان ظاهری برخوردار شده و مواد اولیه حملات خود را به جمهوری اسلامی فراهم می‌آورند.

در حالی که چکیده بحث یک ساعته مذکور برای نقد چنین نگاه‌ها و بازگشت به اخلاق حسنه الهی بوده،‌ با بی‌تقوائی و بی‌پروایی نه تنها مطالب نادرست انتشار داده‌اند بلکه براساس اطلاعات غلط املایی تحلیل‌های پی‌درپی هم برای آن تهیه و منتشر کرده‌اند. صرفنظر از اهداف غیرالهی و مغرضانه‌ای که در این دو حرکت ناکام رسانه‌ای علیه دولت به وضوح مشهود است یادآوری می‌شود که معاون سیاسی استانداری تهران قبل از آنکه یک چهره سیاسی باشد چهره‌ای مذهبی،‌ ولایت مدار و پایبند به اصول و چارچوب‌های نظام جمهوری اسلامی است و در ده‌ها جلسه به تبیین دیدگاه‌ها و نظرات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم و دولت پرداخته که همگی آن‌ها در سایت اصلی استانداری تهران و در سایت‌های دیگر کشوری نظیر ایرنا موجود و قابل مراجعه می‌باشد.

۱۳۹۴/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...