نسخه چاپی

استعداد مسی برخلاف رونالدو ذاتی است

مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌واناری‌پوشان كاتالونیا به این دلیل مسی را برتر از همتای پرتغالی‌اش می‌داند كه از استعداد ذاتی برخوردار است نه از قابلیت‌های اكتسابی.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، به نظر لوئیز سوارز، لیونل مسی از اولین روزی که وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شده مهارت و تکنیک‌های خود را به معرض نمایش گذاشته است در حالی که کریستیانو رونالدو به تدریج و در گذر زمان به بازیکنی تبدیل شده که اکنون هست و مسی به دلیل ثبات عملکردش از ابتدا تاکنون نسبت به رونالدو بازیکن بهتری است.

سوارز در گفت‌و‌گو با نشریه لوبوتو اظهار داشت: مسی از استعدادی طبیعی و ذاتی برخوردار است. تکنیک در وجود اوست. به نظر من مسی بهترین بازیکن دنیاست و با استعداد و تکنیک زاده شده است. رونالدو اما به مرور زمان پیشرفت کرده و با سختکوشی و کار زیاد به سطح کنونی رسیده است. او زمانی که دوران بازیگری‌اش را شروع کرد در سطحی که اکنون هست، نبود. به همین دلیل فکر می‌کنم که لئو در میان این دو، بازیکن بهتری است.

سوارز در ادامه به اظهارنظر درباره وضعیت ماریو بالوتلی و مشکلاتی که او در فصل جاری در لیورپول داشته پرداخت و گفت: من فکر می‌‌کنم بالوتلی تا الان با حضورش در تعدادی از باشگاه‌های بزرگ اروپا توانسته خودش را به عنوان بازیکنی قدرتمند معرفی کند. انجام کارهای بالوتلی در منچسترسیتی کار آسانی نیست. بعد از یک دوره حضور در ایتالیا، او به انگلیس رفت، دوباره به ایتالیا برگشت و در نهایت دوباره دوران بازیگری‌اش را در انگلیس ادامه داد. در این فصل اوضاع برای بالوتلی بر وفق مراد نبوده اما به نظر من او هنوز هم بازیکن بزرگی است.

۱۳۹۴/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...