نسخه چاپی

داعش دختر ایزدی را 31 دلار فروخت

یك دختر ایزدی فاش كرد كه پس از اسارت به دست داعش، به قیمت 31 دلار به یك تبعه استرالیایی فروخته شد.

به گزارش نما به نقل از العالم، این دختر 19 ساله ایزدی که "کلیله" نام دارد به سایت استرالیایی "ناین نیوز" گفت: ما را مانند برده فروختند، و هر روز گروهی از تروریستها برای خرید چند نفر از ما می‌آمدند.

کلیله افزود: من را از دوستم که 11 سال داشت جدا کردند و به یک استرالیایی به نام "خالد شروف" به مبلغ 40 هزار دینار عراق (حدود 31 دلار) فروختند.

وی با اشاره به اینکه این تبعه استرالیایی نوعی بیماری روانی داشت، تأکید کرد: پس از انتشار عکسی از شروف به همراه پسر 7 ساله‌اش و چند سر قطع شده از زندانیان داعش، در سیدنی همه او را شناختند.

سایت شبکه "سومریه" به نقل از کلیله خاطرنشان کرد که شروف او را به عقد خود درآورد و بقیه دختران کم سن و سال را نیز به عنوان خدمتکار خرید.

وی افزود: وقتی به او گفتم که ما مثل دختران تو هستیم و چگونه می توانی چنین کاری انجام دهی؛ خشمگین شد و فریاد زد "تو را برای ازدواج خریدم نه اینکه دخترم باشی".

این دختر ایزدی تأکید کرد: پس از رفتن شروف به سوریه، کسی که فکرش را نمی‌کردیم به ما کمک کرد؛ زنی که احتمالا همسر شروف بود با خانواده های دختران و زنانی که او به بردگی گرفته بود، تماس گرفت.

وی ادامه داد: خانواده‌های دختران شبانه برای نجات آنان آمدند و لباس داعشی‌ها را به تن کردند و از چند نقطه ایست و بازرسی عبور کردند تا اینکه توانستند آنان را به کردستان (عراق) و مناطق خارج از کنترل داعش برسانند.

"هوگو چارلتون" وکیل امور جنایی و عضو هیئت مقابله با نسل کشی گفت: جنایتکارانی مانند شروف باید به عدالت سپرده شوند تا به پدیده فرار از مجازات در ارتباط با جنایتهای جنسی در مناطق درگیری پایان داده شود.

چارلتون تأکید کرد که احتمالا 2 تا 4 هزار زن ایزدی همچنان در اسارت گروه تروریستی داعش هستند و با بدرفتاری مواجهند.

روزنامه انگلیسی "دیلی اکسپرس" نیز قبلا در گزارشی تأکید کرده بود که عناصر داعش حتی به دختران ایزدی که سن آنان از 9 سال فراتر نمی‌رود تجاوز می‌کنند.

۱۳۹۴/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...