نسخه چاپی

شیخیانی:ما كواكبیان را قبول نداریم

دبیركل حزب مردم، گفت: حزب مردم با 50 حزب رسمی در سرار كشور برای انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف كرده است كه به زودی در یك كنفرانس خبری این جبهه اعلام موجودیت می كند. شیخیانی در مورد طرح كواكبیان دبیركل جبهه مردم سالاری جهت نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما كواكبیان را قبول نداریم.


به گزارش نما، امرالله شیخیانی در گفتگو با مهر از ائتلاف حزب مردم با 49 حزب کشوری و استانی در سراسر کشور خبرداد و گفت: به زودی حزب مردم به منظور حضوری فعال در انتخابات ریاست جمهوری ائتلافی متشکل از 50 حزب فعال که دارای مجوز فعالیت هستند تشکیل خواهد داد.

وی با بیان اینکه این جبهه منشور جدیدی را منطبق بر نیازها و شعارهای روز تدوین خواهد کرد، گفت: به زودی در یک کنفرانس خبری این جبهه اعلام موجودیت خواهد کرد.

دبیرکل حزب مردم، در پاسخ به این سوال که آیا این جبهه قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد مستقلی را معرفی کند؟ بیان داشت: به علت محدودیت کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری این جبهه از کاندیداهایی که گرایش فکری و برنامه هایشان نزدیک به گفتمانش باشد، حمایت خواهد کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات مجلس نهم فعالیت داشته اید؟ گفت: بله فعالیت محدودی داشتیم و حتی برخی از کاندیداهای ما نیز وارد مجلس شدند، اما برای انتخابات ریاست جمهوری می خواهیم با سازوکار جدیدی وارد شویم.

دبیر اجرایی خانه احزاب، تصریح کرد: جبهه جدید که نام آن در کنفرانس خبری اعلام می شود یک شورای هماهنگی خواهد داشت که برنامه ریزی و تصمیم گیری ها از سوی این شورا انجام می شود.

شیخیانی در پایان در مورد طرح کواکبیان دبیرکل جبهه مردم سالاری جهت نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما کواکبیان را قبول نداریم.

۱۳۹۱/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...